Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Vel, det står på temaet!

 

Hva er det dummeste en lærer har skreket til deg?

 

Til meg skrek læreren..:

 

IKKE TA PÅ SKJERMEN!

 

Skulle bare vise min kompis noe :(

 

EDIT: Tema skiftet til Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?

Endret av TeKoppen92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skreket eller sagt? det går vel for det samme. Urokråken som jeg var på ungdomskolen

 

De fant aldri en løsning på meg så tilsutt etter mange samtaler å faenskap, fikk jeg tilbud om å få en hjemmepc fra skolen( som jeg bygde selv av gamle deler de hadde)

 

Er det ikke bestikkelse slikt kalles mon tro?

 

Hvertfall, hjemmepc ble det. Men ingen ro og orden i meg nei;)

 

Å hvertfall det dummeste en lærer har skreket/sagt til meg noensinne

 

IN YOUR FACE Teacher from HELL!

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Fikk kjeft i forige uke fordi jeg var ærlig å sa at jeg hadde gjort feil oppgave i motsetning til alle andre.

Senere viste det seg at jeg hadde gjort riktig, men at hora tok feil.

 

Fikk faen meg ikke et unskyld en gang.

 

Er sikkert ikke det dummeste, men det seneste ;)

Lenke til kommentar
Må være en vikar vi hadde i 2. eller 3. klasse som sa: "Nå må du følge med her da Sigrid". :cry:  Følsom som jeg var ble jeg lei meg og var nesten på gråten. Fikk en pose godteri som trøst da :)

8082903[/snapback]

 

 

Tviler jeg på. hehehe, at du fikk en pose godteri som trøst. Hadde en lærer oppført seg slik tror jeg ikke hun/han hadde hatt jobben sin så mye lenger.

 

Måtte vært noe helt annet den lærern hadde gjort vist du skulle fått godterier :p

Lenke til kommentar

På skolen der jeg tok 8-10 klasse, der var det tradisjon og la lærerstudenter prøve seg i praksis. Min klasse var "offer" for en haug med sånne studenter.

Jeg husker spesielt hvor flinke de var til å gi karakterer.

 

Sitat:

"Ja Fredrik, i denne oppgaven har du virkelig truffet spikeren på hodet. Du har fått med alle viktige momenter, og den skriftlige oppgaven i form av en prosjektoppgave er svært bra formulert. Virkelig bra jobba. Den faglige kvaliteten er særdeles god.

Den muntlige fremføringen bærer preg av selvsikkerhet og god forberedelse. Innholdet er solid og innholdsrikt.

Karakter, 3+"

 

Synes det var litt morsomt jeg

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Må være en vikar vi hadde i 2. eller 3. klasse som sa: "Nå må du følge med her da Sigrid". :cry:  Følsom som jeg var ble jeg lei meg og var nesten på gråten. Fikk en pose godteri som trøst da :)

8082903[/snapback]

Hadde en lærer som sa han skulle spandere pizza på oss hver gang han dumma seg ut. Han var et rotehue, så han lova mye pizza. Det endte med at vi grilla pølser i skogen sammen, hele klassen.

Forresten er flott kar.

Lenke til kommentar

PETER! NÅ SETTER DU DEG PÅ PLASSEN DIN OG JOBBER!!

Øhh.. Det er ikke mer en 2 minutt igjen

*Kikke på klokken*.. DRA DEG PÅ PLASSEN DIN, DET ER BARE ET HALVT MINUTT IGJEN!!

 

 

Fyren er så retard! Og alle timer med han ender opp med ihvertfall en lang samtale om kjønnsorgan og diverse ting...

Hater den læreren. I tilleg mobber han meg.

Lenke til kommentar

hehe, jeg fikk denne av en lærer på byggfag:

lærer: Magne, gå på do...

Meg: HÆ?

Lærer: Nå har du jobba som en idot for å bli ferdig med oppgavene, og jeg har ikke mer å gjøre til deg, SÅ GÅ PÅ DO

meg: okei, [så stakk jeg på do]

 

hehe, litt spesiell lærer detta. jeg hadde en tendens til å gjøre ferdig alle oppgavene før alle andre fordi jeg syntes de var så enkle. det endte med at jeg gikk mye på do :p

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen sitter jeg å roter i sekken min etter matteboka mi.

Læreren: SLUTT Å ROT I SEKKEN ANDREAS, GJØR DET DU SKAL GJØRE!.

Meg: men...

Læreren: iKKE NOE MEN HER, SETT I GANG Å JOBB.

 

Jeg sitter da å ikke gjør noe siden jeg ikke fikk lov til å finne fram boka mi. Plutselig:

 

Læreren: ANDREAS, HVORFOR I SVARTE HAR DU IKKE TATT FRAM BOKA DI?

 

Faen til idiot han var. han skulle hatt juling.

Lenke til kommentar
På skolen der jeg tok 8-10 klasse, der var det tradisjon og la lærerstudenter prøve seg i praksis. Min klasse var "offer" for en haug med sånne studenter.

Jeg husker spesielt hvor flinke de var til å gi karakterer.

 

Sitat:

"Ja Fredrik, i denne oppgaven har du virkelig truffet spikeren på hodet. Du har fått med alle viktige momenter, og den skriftlige oppgaven i form av en prosjektoppgave er svært bra formulert. Virkelig bra jobba. Den faglige kvaliteten er særdeles god.

Den muntlige fremføringen bærer preg av selvsikkerhet og god forberedelse. Innholdet er solid og innholdsrikt.

Karakter, 3+"

 

Synes det var litt morsomt jeg

8082939[/snapback]

hehe hørtes ut som du skulle få en 6'er

Lenke til kommentar
En lærer skreik engang til meg:

"SPISER DU!?!?!?"

 

Vel.. ja.. jeg spiste.

8082260[/snapback]

 

Er rart dette.. Mange lærere synes det er helt sinnsykt hvis noen tar seg en brødskive i løpet av timen. "Det går ann å ta seg vann." sier de mens de sitter der med kaffekoppen sin :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...