Gå til innhold

Hvor gammel er PCen din?

Hvor gammel er hoved-PCen din? Bruk gjerne gjennomsnittsalder på de viktigste delene dersom du har oppgradert gradvis.  

175 stemmer

1. 1. Hvor gammel er hoved-PCen din? Bruk gjerne gjennomsnittsalder på de viktigste delene dersom du har oppgradert gradvis.

• 0-0,5 år
      48
    • 0,5-1 år
      29
    • 1-1,5 år
      24
    • 1,5-2 år
      9
    • 2-2,5 år
      18
    • 2,5-3 år
      15
    • 3-3,5 år
      11
    • 3,5-4 år
      7
    • 4-4,5 år
      4
    • 4,5-5 år
      3
    • 5-5,5 år
      3
    • 5,5-6 år
      0
    • Over 6 år gammel
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter enda på min gammle AMD XP 3200+, X800 GTO og 1024 mb ram.. maskinen ble bygget i 2004, da med en XP 2800+, et Radeon 9600XT skjermkort og 512 mb ram.. Alt sitter flott på et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort, og maskinen funker strålende til mitt bruk. Tenkte å hive ut X800GTO kortet til fordel for et X1950 pro AGP, men vet ikke om det er noe vits i å påkoste denne maskinen noe mere..

Skrevet

har oppgradert nå og da. men ca. et halvt år på de fleste komponentene.

Kjøper ny til neste år, går jeg utifra. Om jeg da spiller enda.

Skrevet (endret)

Jeg liker å bytte ut skjermkortet hver 3 mnd.

Moro å teste ut noen nytt :)

Ellers er vifter og kabinetter tydeligvis en forbruksvare her i gården for å få orden i kjølingen.

Endret av Spartan
Skrevet

Kjøpte min nåværende maskin i høst, oktober ca. Forrgie maskin var vel omtrentlig 1,5 år da den ble byttet ut, og maskinen før det var vel ca 1-1,5 år den også. Så skan jeg følge mønsteret kjøper jeg ny maskin om et år. selv om jeg tviler litt på det, blir vel heller å oppgradere litt istedet.

Skrevet

Hovedkort,Ram og Prosessor er knappe 2 mnd gammelt.Skjermkort og Strømforsyning ca 1 mnd. Kabinettet er imidlertid over 1 år gammelt og stygt som juling,så en oppgradering på akkurat det området står høyt i kurs for øyeblikket.

Ellers så har de viktigste delene i maskinen min ca 1 års kjøretid før det blir skiftet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...