Gå til innhold

[Løst] Hva heter metall platen


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Sitter og titter på case mods og fant en mod som jeg syntes har mye potensiale. Men klarer ikke å finne ut hva metall plate typen heter. Altså hva heter metallet på bildet under?

post-72828-1173015803_thumb.jpg

Endret av uro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lette også etter dette for en stund siden (bare ut av ren nysgjerrighet), husker ikke helt hva jeg kom frem til da, men litt googling tyder på at du kommer langt med "diamond plate". Spør du på den lokale smia etter "stål med diamantmønster" skjønner de garantert hva du mener, men nøyaktig hva fagfolk kaller det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg lette også etter dette for en stund siden (bare ut av ren nysgjerrighet), husker ikke helt hva jeg kom frem til da, men litt googling tyder på at du kommer langt med "diamond plate". Spør du på den lokale smia etter "stål med diamantmønster" skjønner de garantert hva du mener, men nøyaktig hva fagfolk kaller det husker jeg ikke.

8074787[/snapback]

 

Takker så veldig veldig mye :p Fant det jeg lette etter nå. Så får printe ut ett bilde og stikke ned til en metall handler i byen i morgen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...