Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser seg at RBK også driver med skittent spill i overganger, eller de prøvde iallefall. Bare at vi "vant".

Vi var bare litt mere skitne. Jeg synes opplegget er unfair mot det franske laget. Vålerenga burde ikke gått inn på en slik avtale med Stabæk. Jeg blir ikke like stolt av laget mitt, når de gjør slike ting som dette.

Lenke til kommentar

Tviler på at Mos ender opp i Tromsø. Martin ser ut til å ville beholde han, og jeg tror ikke at Mos presser igjennom en overgang. Det må komme et rimelig godt tilbud om VIF skal fristes til å selge. Det har vært tydelig i år at dekningen på topp ikke har vært god nok.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Tviler på at Mos ender opp i Tromsø. Martin ser ut til å ville beholde han, og jeg tror ikke at Mos presser igjennom en overgang. Det må komme et rimelig godt tilbud om VIF skal fristes til å selge. Det har vært tydelig i år at dekningen på topp ikke har vært god nok.

Hvorfor skal ikke Mos presse frem en overgang som ganger han? Han er førstevalg i Tromsø, og jeg tviler på at han blir det i VIF. Martin har for mange fixe ideer. Men jeg håper inderlig han kommer hjem!

Lenke til kommentar

Tviler på at Mos ender opp i Tromsø. Martin ser ut til å ville beholde han, og jeg tror ikke at Mos presser igjennom en overgang. Det må komme et rimelig godt tilbud om VIF skal fristes til å selge. Det har vært tydelig i år at dekningen på topp ikke har vært god nok.

Hvorfor skal ikke Mos presse frem en overgang som ganger han? Han er førstevalg i Tromsø, og jeg tviler på at han blir det i VIF. Martin har for mange fixe ideer. Men jeg håper inderlig han kommer hjem!

 

Det er forskjell på å ønske seg bort, og å presse frem én overgang. Jeg tviler på at Mos er av typen, som går ut i media, og krever å få dra. Hvorfor? Fordi han i hele år har uttalt at han forholder seg til kontrakten. VIF har vært klare på at Mos skal tilbake, og at hvis man hadde visst hvordan situasjonen hadde utviklet seg, så hadde han ikke blitt lånt ut. Mos har dessuten bevist sin verdi som spiss. Det er naturlig at Martin Andresen ser på han som 1. valg foran neste sesong. Dessuten er det i første omgang opp til VIF om de vil godta et bud eller ikke. Alt har sin pris, men spørsmålet er om Tromsø er villig til å betale nok. Et salg av Mos, vil bety at VIF må ut på overgangsmarkedet igjen.

 

Jeg utelukker ikke et salg, men jeg tror først og fremst VIF ønsker å forsøke og få Mos til å signere en ny avtale.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...