Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Det gjør han helt sikkert hvis han vil.

Tipper han har blitt tilbudt noe der da det ble klart at han legger opp.

Men han passer også bra som programleder, så skal blir spennende å se han på skjermen.

Meget sjarmerende som jeg tror alle liker.

 

Til neste sesong kommer jeg mest sannsynlig til å "flytte", trolig blir det sesongkort på felt 229 og ikke på vestbredden. Har hatt kjipe plasser på bredden i år, rett ved juniorklanen. Lite folk der og til tider kun en person (meg) som synger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er helt håpløst at vi ikke klarte å vinne den kampen mot Fredrikstad. Her hadde vi en gyllen mulighet til å gå for sølvplassen, i stedet driter vi oss ut. Men var vel ikke annet å forvente når Rosenborg hadde tapt dagen før.

 

Samtidig, det er egentlig helt greit, som noen sier her så får vi sannsynligvis ikke noen medalje å gjemme de dårlige resultatene bak. For det er helt tydelig at vi sliter med å holde en stabilitet gjennom hele sesongen (som så mange andre lag i tippeligaen). Vi er gode på slutten, men det hjelper ikke når vi er såpass svake i de første kampene. Håper det blir tatt tak i dette neste år, så kanskje vi er medaljekandidater da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott hvis vi kan få hentet inn litt nigeriansk gull, men synes vi begynner å få litt mange utlendinger nå. Husker for 3-4 år siden da vi bare hadde 2-3 stykker.

 

Men vi trenger en spiss, mulig Mos kan ta den rollen, men er tynt bak der uansett. I tillegg må vi få på plass en kantspiller med fart og teknikk,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...