Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den artikkelen er fra April.

 

Jeg visste han kom til å bli god. Årets spiller.

 

Ja, saken er gammel, men allikevel relevant. Martin er fornøyd, vi er fornøyd, Ogude er fornøyd. Tror dog IKKE vi har ham på laget om ett år.

1

Gleder meg til Mos kommer tilbake, samt å se hva som skjer med Nigerianerene våre

 

Mange av dere som skal på siste hjemmekampen?

 

Jeg hadde skikkelig lyst, er tross alt siste kampen til Freddy, men jeg er i London :(

Lenke til kommentar

Latterlig at enkelte mener det. Overgangsnekt kunne jeg forstått, selv om jeg mener hele saken er oppblåst. Tror dette er veldig vanlig rundt om i fotballeuropa. Men jeg skjønner selvsagt at klubbene har gjort noe galt.

 

Men etter hva jeg har forstått så er det Stabæk som er den virkelige stygge ulven. De har tross alt tatt føringen i forhandlingene og kommet med flere pakkeløsninger til både VIF og RBK.

Lenke til kommentar

Fire Vålerenga-spillere er usikre før søndagens kamp mot Strømsgodset i Drammen og skal testes på Valle lørdag formiddag.

 

- Stefan Strandberg har en føling på baksden av låret, Bojan Zajic har ryggsmerter, mens Andreas Nordvik har en belastningsskade i ryggen som trolig skyldes overgangen fra naturgress til kunstgress, sier medisinsk koordinator Eirik Bjærke til vif-fotball.no.

 

Også Fegor Ogude er usikker. Midtbanespilleren måtte gå av banen etter bare 27 minutter da Nigeria møtte Zambia på tirsdag.

 

- Fegor Ogude sliter med overbelastning i begge anklene. Skaden skyldes trolig dårlig underlag i trening og kamp i forbindelse med landslagsoppholdet i Nigeria.

 

Fra før er det klart at Veigar Páll Gunnarsson, Mohammed Fellah og kaptein Kristofer Hæstad må stå over søndagens kamp på grunn av for mange gule kort.

Lenke til kommentar

Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 7 Fredrik Stoor, 4 André Muri, 24 Stefan Strandberg, 3 Andreas Nordvik - 13 Fegor Ogude, 28 Harmeet Singh - 11 Morten Berre - 31 Chuma Anene, 9 Sidoine Oussou, 16 Håvard Nielsen

 

Innbyttere: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 5 Aleksander Solli, 6 Freddy dos Santos, 14 Yssouf Koné, 19 Dawda Leigh, 26 Bojan Zajic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...