Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Haugesund og Strømsgodset må enten spille uavgjort eller Haugesund kan vinne, men da må VIF vinne med ett mål mer enn det HFK(?) gjør, da vi tar dem på innbyrdes oppgjør, tror jeg.

 

RBK må tape!

 

Brann og ODD trekker laget sitt fra Tippeligaen pga. uforutsette grunner, da tar vi bronse.

 

Ain't no thang...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var i england, og fikk dessverre ikke med meg kampen annet enn på live på mobilen.

 

Deilig at Freddy fikk scoret. Han har da scoret i ALLE sesongene han har vært i Enga :D - For en mann, for en spiller, for en legende! Det er nesten så nummer 6 ikke bør brukes igjen!

 

Sesongen: Solli ute med brukket ben, tre mann endelig på landslaget, 7.plass - to seiere unna sølv og toppscoreren i TL.

 

Jeg er spent på vinteroppkjøringen, la meg bare si det på den måten!

 

Årets spiller:

1. plass: Ogude - Har tatt steget opp og blitt en flott spiller i mine øyne

2. plass: Lars - Uten ham hadde vi rykka ned, det er jeg nesten sikker på.

3. plass: Håvard - Bør være en av våre beste neste år!

(4. plass: Bojan - Han er Bojan, for faen!)

 

Årets skuffelse: Doffen, Singh og Fellah på midtbanen - ikke i nærheten av i fjor.

 

Årets lyspunkt: Håvard Nielsen - Han har vist at han er verdig plassen på laget

 

Årets mål: Fellahs 3-3 mål mot Liverpool

  • Liker 1
Lenke til kommentar

7.plass - to seiere unna sølv og toppscoreren i TL.

To seire (pluss litt bedre målforskjell) unna gull. :(

 

Skuffelser:

- Martin Andresen. Låner ut toppscoreren. Trengte vi egentlig å gjøre det etter å ha solgt Moa forrige sesong? Havner på kant med Etzaz Hussain. Elendig på overgangsfronten. Tar svake taktiske valg. Minnet meg litt om Martin anno 08-09 da han hadde ansvaret for alt mulig rart, og null kontroll.

 

- Elendig disiplin i laget. Husker ikke sist det ble spilt med samme oppstilling to kamper på rad. Gule kort og karantener i hver eneste kamp. Ikke rart det aldri ble noe stabilitet.

 

- Spillere langt unna toppform. Var ikke mange utpå der som virket noe særlig motiverte. Selv når sølvet var innen rekkevidde så var det liksom ikke noe gnist i laget.

 

- Til dels ræva dømming. To straffer på 30 kamper kontra RBK's sju. Mens alle andre fikk billige straffer, fikk VIF ingenting på soleklare situasjoner engang.

 

Jaja, neste år!

Lenke til kommentar

Vi lånte bort Mos. Gjort er gjort, spist er spist. Vi hadde egentlig god oppdekning på plassen forran, med Koné, Nielsen og i og for seg Berre. Vi hadde Sid og Dawda som potensielle backup.

Rett før sesongen var det ingen dum idé å leie ut Mos. Han var ikke garantert spilletid i VIF, noe han er nå.

 

Jeg synes behandlingen av LIS er værre, han har fått ÉN kamp med alaget i år, mot Liverpool. Faen for en klausul Tromsø må ha...

Lenke til kommentar

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=502924 - Intervjuet han gjorde i mars. Vi var ganske skeptiske til dette, og vi lurte på hvem alle "Alternativene på topp" var.

 

Dog skulle jeg ønske Martin ble konfrontert med disse kommentarene

 

– Vi har ikke råd til mange flere skader, men vi har heller ikke økonomi til å ha trippel dekning på alle plasser. Vi har Yssouf Koné, Morten Berre, Sidoine Oussou og Håvard Nielsen, så vi får tåle her at vi tenker utvikling for «Mos» sin del, fortsetter treneren.

 

Med i planene

Å hente spissen tilbake fra Tromsø ved en eventuell spisskrise er ikke noe Andresen og Vålerenga har tenkt til.

 

– Nei, det tenker vi ikke på, sier Andresen kontant.

Lenke til kommentar

Enig angående behandlingen av LIS. Jeg vet han ville ha prestert mye bedre jo flere kamper han hadde fått og jeg tror han hadde bidratt veldig bra i denne sesongen om han hadde fått sjansen når han var skadefri. Jeg har ikke stor tro på at han signerer ny kontrakt for oss, men jeg håper virkelig det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...