Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner du mener meg der?

Les hva jeg skrev her:

Ettersom Rosenborg ikke har vært mye med i Europa de siste årene har de ikke erfaringen som tidligere generasjoner har hatt, og derfor går vi på enkelte smeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både håper og tror, om Vålerengas framgang fortsetter, at vi får to lag i Europa neste år. Drømmescenarioet hadde vært Vålerenga-Rosenborg i Europa league, februar 2012.

Skrevet

Hvorfor ikke Champions League? :p

Hadde vært morsomt med Vålerenga vs Rosenborg i Europa. Tviler sterkt på at dette skjer dog. Er keen på å sette FCK på plass om vi noen gang får møte dem.

• Liker 1
Skrevet

Det forutsetter to plasser i CL, det skjer ikke de nærmeste 5 årene. Ser for meg at RBK blir nummer 3 i sin CL gruppe neste år og at Vålerenga går videre fra EL gruppa :innocent:

Skrevet

Les enkelte ;)

Du har huet på rett plass :p

Siden var så og si var den eneste "fra" Rosenborg som diskuterte nå, kunne det først vært meg du siktet til. :)

Det forutsetter to plasser i CL, det skjer ikke de nærmeste 5 årene. Ser for meg at RBK blir nummer 3 i sin CL gruppe neste år og at Vålerenga går videre fra EL gruppa :innocent:

Da må også begge lag vinne første utslagsrunde, ettersom lag fra samme land ikke kan møte hverandre i første utslagsrunde. Kanskje derfor du også sier februar?

Skrevet

Strandberg er jo en vandrende katastrofe. Helt forferdelig kamp. Terningkast 1.

Har jo egentlig ikke en dritt å si, men 1 poeng over 2 kamper mot Hønefoss, sier vel litt om hvorfor det bare blir sølv i år. Frykter et nytt Lyn-kompleks og håper de rykker langt ned i Adecco. Vi var sykt daffe hjemme mot Hønefoss også.

0-0 mellom Kongsvinger og RBK redder jo litt :p

Skrevet

Merker at siden en gammel lagkamerat spiller for Hønefoss gjør det ikke så mye at Hønefoss vant. Sølvet er uansett sikret. En ny midtspiss til neste år så blir det gull.

• Liker 1
Skrevet

Det var morsomt å høre, flott at de blir lagt merke til i utlandet også, viser at vi gjør noe riktig.

De to kommer til å dominere midtbanen til Norge i årene fremover, det er jeg sikker på. Håper bare at Singh kan bli så lenge som mulig før han drar til en god klubb i Europa.

Skrevet

Virkelig morsomt at Norge har med to spillere på den lista. Henriksen og Singh er to spillere jeg gleder meg til å se i framtida. De er noen av de som skal føre Norge inn i dens fotball-gullalder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...