Gå til innhold

Hvilket er det dårligste spillet du har spilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg prøvde en 10 dagers prøve versjon av WoW.

Grunnen til at jeg ikke kan fordra det er at det er alt for mange "Drep 20 Ulver" og "Finn 10 kongler" oppdrag.

Sånne oppdrag engasjerer meg ikke.

8139016[/snapback]

Jeg er 100% enig. Det der er surt. Det er tidkrevende, og du oppnår ingen ting (annet enn levelling). Likevel, jeg må spørre deg: Er dette nok til å gjøre et spill det DÅRLIGSTE du noen sinne har spilt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MOH: Rising Sun på PS2, det var kjekt å sitte i båt og knerte ned fly men så ko delen der vi bare sprang rundt og plaffet ned japanere som rett og slett sprang imot oss...

Skrevet
Tittel:50 cent bulletproof

Grunn: Ikke utfordringer. holde nede skyteknappen er det meste du skal gjøre. de du har med deg har evig liv, så du kan la de storme først mens du står og ser på.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT for gangstah

8066768[/snapback]

Hater det spillet jeg og :mad:

Skrevet

Av skikkelig gamle spill må det vel bli : Sector 7

Kom vel ei stund etter Doom og var rett og slett en møkka kopi med seriøst håpløs grafikk og kontroller.

Knight Online må vel også sies å v're et helt sykt dårlig spill.

For dere some rakker ned på WoW, prøv Knight online så får dere se hva grinding og

ensformighet er.

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg dømmer ikke GC-versjonen, men jeg sier bare det jeg synes, utifra PC-porten. Selv om at man tar bort de dårlige kontrollene til PC-versjonene, så synes jeg fortsatt ikke RE4 var et veldig intrigende spill.

At fiender sparker opp dører og klatrer opp stiger betyr ikke at spillet har god AI. Det er bare pre-programmerte muligheter for NPC'ene. De er fortsatt stokk dumme. De går rett mot deg selv om at du skyter på dem. De tar aldri dekning, prøver å gå rundt deg, eller noe sånt. De går bare sakte mot deg, og begynner å slå.

Grafikken på GC-versjonen var kanskje veldig god til å være et GC-spill i sin tid, men det er ingen unnskyldning for at PC-versjonen skal se ut som den samme gørra Jeg kan ikke si at PC-versjonens grafikk er fantastisk fordi den er lik GC-versjonen sin grafikk, og siden GC ikke har stort bedre grafikk enn RE4, så er det dermed sagt at PC-versjonens grafikk er pen. Det blir bare helt bak mål..

8066406[/snapback]

Jeg hadde kjøpt denne argumentasjonen om det faktisk stemte at PC-versionen har samme grafikk som GC-versionen, men hadde du faktisk spillt begge hadde du visst at PC-versionen er LANGT bak. (se bilde)

Hvis du hadde spillt spillet mer enn 10 minutter, som jeg godt forstår siden du har spillt det på pc hadde du fått med deg at landsbyboerne du møter i starten er hjernevasket ved hjelp av noen stoffer som gjør at de angriper deg som "zombier". Og å si at det er scriptet er idioti, angrepene er forskjellige hver gang (All AI er scriptet forresten, det finnes ikke digitale hjerner, men om regner med at du mener scriptet som at de er programmert til å gjøre faste ting) .Senere i spillet møter man fiender som ikke angriper på denne "zombie"-måten.Både IGN og Eurogamer skryter AI'en opp i skyene forresten.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

biohazardhp2.jpg

8066427[/snapback]

Woaw. GC-versjonen var bedre enn PC og PS2versjonene i mine øyne.

Skrevet
Det dårligste spillet jeg har spilt er Footballmanager 2007

8130820[/snapback]

Huff, ja.... :nei: Ikke nevn det engang.. :thumbdown:

8375932[/snapback]

Det er vel smak og behag. Men om du absolutt mener FM er så dårlig så burde du teste nye CM, det er sikkert 100ganger "verre". Jeg som liker FM mener ikke det er dårlig, men CM derimot:|

Gjest medlem-105082
Skrevet

Synes både FM og CM er dårlig.

Men det aller dårligste spillet jeg synes er, må være NFS: Carbon

Skrevet

Pimp my ride på PS2 er nok det aller dårligste!

Makan til dritt spill.. prøvde det ca en halvtime før jeg gjemte det bort så godt jeg kan.. Hender jeg får mareritt over at det hopper frem av skapet og lander i PS2'en min.. Like skummelt vær gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...