wotg Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja da har jeg prøvd BF 2 noen timer og må si at dette rett og slett er tull. Når du som sniper må treffe noen i hodet tre ganger for at de skal dø så er jo hele hensikten med snikskyttere borte, mottoet er liksom "one shot - one kill" Våpnene høres jo ut som ertepistoler! Kan ikke skjønne å begripe hvorfor dette spillet er populært Folk løper og hopper i vanvittig fart, det hele ser jo ut som en tegneserie. At spillet har en BRATT læringskurve mtp. hellikopter og fly gjør jo at nykommere rett og slett bare gir opp. terningkast 2
Licht Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Er det fakta at du må ha flere enn ett hodeskudd for å drepe noen i BF2? Jeg er glad jeg gikk rett til 2142. :]
hightow Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det stemmer ikke. Det at trådstarter etter kun noen timer i spillet konkluderer slik han gjør, tyder på at heller ikke hans spillenivå er veldig høyt etter så kort tid. Som de fleste spill, trenger en trening for å mestre alle aspekter. Sniping er intet unntak. Det er bare min erfaring med mine 1000+ timer i Bf2 (som er alt for mye )
MrLee Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 1 hodeskudd = instakill med sniper. Hvis du ikke dreper med 1 shot, bomma du på hodet. Fly er uhyre enkle å styre om man er skikkelig utrustet med joystick. Helikopter er litt vanskeligere både med mus og Joystick, men hva kan man forvente, det er ett helikopter, det ER ikke enkelt! Folk springer ikke raskt i BF2, og iallefall ikke lenge. Hopper man mye blir man anpusten på 3 hopp (eller så) og da sluntrer man i vei i sneglefart.. Bruk mer enn 15 minutter på spillet du...
cyberPanda Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) først klager du på at spillet er urealistisk, deretter klager du på at det er vanskelig å fly med fly og helikoptere etter å ha spilt spillet et par timer. motsigelse? det skal lissom være en utfordring å fly ting da. så hviss ikke du er pilot i virkeligheten så synes jeg du skal slutte å klage. by the way: sniping funker ikke som i CS. i BF må du faktisk stå stille når du sniper. nesten som i virkeligheten faktisk. Endret 2. mars 2007 av cyberPanda
Gjakmarrja Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Sniping med 50.cal M95 er genialt, f.eks hvis et angrepshelikopter svever over en base for capture et flag, kan du snipe piloten, med et skudd. Genialt. <3 Reality er en genial mod
MrLee Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 spiller bare PR jeg... genial mod...håper den blir det nye DC
Anders Voldsund Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Sjølv styrar eg helikopter med berre tastatur, og så brukar eg musa når eg skal finstille litt slik eg er klar med TVG. (Som eg forøvrig også styrar med musa. ) Veldig lett når du kan det. A.V
Flekkis Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvis du har flydd en del i Bf Vietnam og begynner å spille Bf2 så styrter du med en gang. Flyginga er MYE mer realistisk i Bf2 enn i mange andre spill (Untatt Flight Sim da ). Hvis du har brukt tre skudd på å drepe en mann med headshot så har du BOMMET STORT! Endret 3. mars 2007 av Flekkis
jeps79 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 ellers så er det jo et tips å spille singelplayer litt, så man lærer spillet, maps, kits osv. da er ikke motspillerne så gode heller, har spilt lite bf2 jeg oxo, er litt tungt å starte i et spill som har så mange gode spilleree med lang "farts tid", men sånn er dt jo bare. uansett, øvelse gjør mester. ps:jeg har som sagt ikke spilt noe serlig bf2, å jeg er helt enig i at det er vanskelig å få kills osv, spiller stort sett bare bf2142 nå, å det synes jeg det er lettere å få kills på, men så har jeg jo også spilt det siden det kom. jeje
Dernel Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Er ikke helt enig med trådstarter. Du trenger bare et skudd i hodt med sniper, viss du har det rette våpenet.Desuten må du jo være helt stød på hånden. Ser ikke ut som du har spilt så veldig mye heller så du burde prøve litt mer, så kjønner du alt sammen. Endret 3. mars 2007 av Nellemann
Chad Thundercock Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hodeskudd er vel dødlig uansett hvilket våpen som blir brukt.
R@ge Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Fikk med meg at en 20 mm kule som til eksempel kommer fra en gatling kanon utgjør 3 skade poeng i BF2 vanilla..... Dette betyr at visst du får èn slik kule midt i fuglekassa så klarer du å fortelle kompissen din om det etterpå! En kule fra en sånn alstå! Eller en fra en sånn som står på hangarskip! Eller en kule fra en A-10 til eksempel!! Eller en kule fra denne her!! Realistisk?? last ned Reality folkens...
cyberPanda Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hodeskudd er vel dødlig uansett hvilket våpen som blir brukt. 8069616[/snapback] det er det ikke, en BF soldat kan lett ta et smg eller pistolskudd til hodet, men med sniper-rifle er det ned med en gang.
MrLee Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) *snip* Eller en kule fra en A-10 til eksempel!! http://www.military.cz/usa/air/in_service/...olt/a-10_5a.jpg <- 30MM Eller en kule fra denne her!! http://www.namsa.nato.int/gallery/systems/ah64-apache-3.jpg<- 30MM 8069701[/snapback] Sorry, kunne ikke dy meg 3 skadepoeng? av de 100 man har? det skulle jeg like å se dokumentasjon på.. tipper at nesekanonen på cobraen i spillet (som ER 20mm) gjør mer enn 3 hp skade... Endret 3. mars 2007 av MrLee
Flekkis Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Kan ikke dy meg R@ge, kulene til A-10 en og på Apachen er 30mm. Og en kule fra A-10 en kan ØDELEGGE en tanks.(Real life)' Merker nå at MrLee også har skrevet at kulene til A-10 en og Apachen er 30mm Endret 3. mars 2007 av Flekkis
Chad Thundercock Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Kan ikke dy meg R@ge, kulene til A-10 en og på Apachen er 30mm. Og en kule fra A-10 en kan ØDELEGGE en tanks.(Real life) 8071312[/snapback] Så også det programmet ja.
Chad Thundercock Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hodeskudd er vel dødlig uansett hvilket våpen som blir brukt. 8069616[/snapback] det er det ikke, en BF soldat kan lett ta et smg eller pistolskudd til hodet, men med sniper-rifle er det ned med en gang. 8070354[/snapback] Det er jo realistisk. Pistolskudd, SMG, 9mm kuler kan ikke gå gjennom en hjelm. Men AK, G3, PKM alle disse dreper med et skudd mot hode. "grov kaliber" Så regner med at det er sannsynlig at ikke alle våpen dreper med et skudd. Det med Gatlin er latterlig derimot. Endret 3. mars 2007 av dicktator
Flekkis Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Kan ikke dy meg R@ge, kulene til A-10 en og på Apachen er 30mm. Og en kule fra A-10 en kan ØDELEGGE en tanks.(Real life) 8071312[/snapback] Så også det programmet ja. 8071497[/snapback] Genialt Endret 3. mars 2007 av Flekkis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå