Gå til innhold

Den store Blender-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

For å få teksturen til å vises i blendervinuet må du klikke på knappen med en kube med 4 små kuber på 4 av flatene (en på hver flate). den er rett under 3d vinduet, den heter egentlig draw mode (du kan også trykke på d for å få opp menyen). så velger du shaded.

Lykke til... bare å spørre hvis du har spørsmål :)

Skrevet
Marsan: jeg har lest litt i denne tråden nå, og du har ufattelig mye kult her.

Tror jeg skal starte med dette selv.

Takk takk. Jeg holder bare på på hobbybasis, men veldig arti å være kreativ i 3d. Jeg anbefaler blender ihvertfall :) Gleder meg til å se ditt første bilde

Min siste render.. Tok faktisk en time å rendre :( Heldigvis over natta..

134881.jpeg

Kritikk takk ^^

Modellen ser veldig bra ut. uheldigvis så er den kanskje litt langt unna. Scena er også litt mørk.

Skrevet (endret)

Enda en WIP ved siden av gitaren. Tittel: Usagi

Tester med denne softbodies, static particles, og skal øve mer på lyssetting.

EDIT: Nærbilde av gitaren ^^ Ingen UV-maps eller annen "interessant teksturering" :)

135287.jpeg

post-34860-1198779994_thumb.jpg

Endret av Mads-b
Skrevet

Mange detaljer på den gitaren, Mads-b. Noe rart med topp-lokket. Mulig du må prøve med litt edgesplit. Eller kanskje edgeloope litt å kjøre på med subsurf. Jeg likte spesielt hode på gitaren.

Morsomt med softbodies :)

Skrevet

Alle bildene jeg har lastet er borte fra hosten jeg lasta opp til. Ny host nå men jeg er ikke sikker på om jeg orker å relinke allt i denne tråden..

• 3 uker senere...
Skrevet

Ett sverd jeg laget tidligere. Rendra ut i Indigo i en time. Ble ikke så verst.

marsan_sword_indigo.jpg

Dette ble laget til en weekend challange på blenderartists.org der topicen var "Useless":

marsan_usless3.jpg

• 3 uker senere...
Skrevet

Når jeg så tråd navnet trodde jeg dette var en blender tråd for sånne frokost blendere der man lager milkshaker og andre ting og tang.

Blender programmet så morsomt ut. Er det noen for meg, eller må man ha mere peiling på sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...