znerk Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Når jeg beveger på musa i windows, så kommer det lyd i headsette, sånn pipelyd..:Er ikke musa nei, for den er helt ny..Var på gamle også. Dette er bare når jeg rører på musen! Takker for hjelpen!
wil Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Sikker på at det ikke er ei rotte du har fått da? Neida. Måtte bare. Har også hatt dette problemet på en Windows 95 maskin en gang. Det er så lenge siden at jeg husker ikke hvordan det oppstod eller noen ting, men det kan hende at det holder med en restart. Hvilken tilkobling har datamusa? PS2 eller USB? Hvis det er USB så kan du jo prøve en annen USB Port eller prøve å oppdatere Chipset driverne, eller rett og slett bytte datamus.
znerk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Hjalp meg egentlig ingenting,men prøver port.
V-by Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 slik var det på min gamle pc. Nå husker ikke jeg hvordan det gikk da jeg satte inn et eksternt lydkort... Men tror det skal ha en sammenheng med jording, men er ikke sikker...
Complexity Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Er vel en forstyrrelse mella din mus sine signaler, og det intregrerte lydkortet?, hvis du har intregrert lydkort?
znerk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Har det ja.. Men er ikke noe farlig for musa?
Ulkesh Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Sjekk at mic og line-in er dempet helt i volum-kontrollen. Dette hjelper i 90 % av tilfellene. Ellers er et ekstern lydkort eneste løsning dersom du vil ha vekk problemet. Endret 1. mars 2007 av Ulkesh
larsan2 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) skjedde med meg åsså en gang i tiden.. bare napp ut system høyttaler`n fra hovedkortet..! løser det hver gang!! p.s. den sitter der du monterer av/på knappen i h.k. Endret 1. mars 2007 av larsan2
Thor. Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har disse lydforstyrrelsene når jeg bruker lydportene på fronten, trpr det har noe med lydkortet å gjøre. Du kan jo prøve med nyere lydkortdrivere
znerk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk..Skal sjekke litt.. Men kan noen sjekke litt på den andre posten min også?:Takk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=724607&hl=
woid Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det kan komme av støy fra hovedkortet/skjermkortet/harddisker også, som "smitter" over på lydkortet og høres i hodetelefonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå