Gå til innhold

Forslag til 2 player spill, til meg og dama


Intoxikeyn

Anbefalte innlegg

Hei og hopp,

 

Lurer egentlig på noe ganske enkelt :D

 

Og det er om noen kan anbefalle noen 2 player spill til meg og dama mi. Av "nyere" konsoller så har jeg GameCube, PS2 og vanlig XboX. Skal også nevnes at en Nintendo Wii blir også kjøpt inn så fort den er på lager igjen.

 

Om jeg kjøper PS3 og/eller XboX 360 er enda ikke sikkert.

 

Dama liker å gjøre oppdarag å slikt, samle på saker å ting. Men det er viktig at det ikke bare handler om oppdrag med dreping etc. :!:

 

Alle svar og forslag mottas med stor takk :thumbup:

 

Mvh,

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hopp,

 

Lurer egentlig på noe ganske enkelt :D 

 

Og det er om noen kan anbefalle noen 2 player spill til meg og dama mi. Av "nyere" konsoller så har jeg GameCube, PS2 og vanlig XboX. Skal også nevnes at en Nintendo Wii blir også kjøpt inn så fort den er på lager igjen.

 

Om jeg kjøper PS3 og/eller XboX 360 er enda ikke sikkert.

 

Dama liker å gjøre oppdarag å slikt, samle på saker å ting. Men det er viktig at det ikke bare handler om oppdrag med dreping etc. :!:

 

Alle svar og forslag mottas med stor takk :thumbup:

 

Mvh,

Christoffer

8043398[/snapback]

 

tekken 5? medal of honor: european assalt?

Lenke til kommentar
Hvis du får Wii snart, så kan jeg anbefale Rayman Raving Rabbids. Mange morsomme minispill med Rayman og en rekke psykotiske kaniner i hovedrollene.  :thumbup:

8043742[/snapback]

 

Det som er synd her er at begge sjeldent får spille samtidig.

 

Dama og jeg spiller forsovet ofte bunnies can't herd. Det er konge.. :thumbup:

 

For Xbox - FABLE.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

du må finne et så enkelt spill som mulig, for damer flest liker ikke å måtte sette seg inn i masse avanserte greier.

 

åsså må det jo seff også være et spill som hun kan vinne i, siden det fort blir kjedelig hvis du bare gruser henne hele tiden! Et ikke så alt for avansert fightespill går jo ann, og kanskje et bilspill hvis hun liker sånt. Jeg klarte å bli grust i GT3 av ei jeg var med da ;P

Lenke til kommentar
Takker alle sammen for svar, mange bra forslag :thumbup:

 

Men det var en som anbefalte Fable til XboX, er dette et 2 player spill? :hmm:

 

Får komme med forslagene til dama, takk alle sammen :D

 

Mvh,

Christoffer

8052347[/snapback]

 

Samboeren min er blitt overraskende fort god i Zelda TP og har sin egen save der. Perfekt spill når ikke begge to er hjemme samtidig. Er jo litt dreping, men uten blod og det er fantasifigurer som får smake sverdet, så det kan ikke skade noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...