Gå til innhold

Min Logitech G5 er blitt gal!


Anbefalte innlegg

Plutselig utføres tilbake/venstre og høyreklikk/scroll uten at jeg rører noen av disse knappene. Utrolig irriterende! Den har vært sånn lenge, men da skjedde det kanskje en gang i timen. Nå etter at jeg reinstallerte Windows gjør den dette hele tiden. Utrolig plagsomt, det gjør det nesten umulig å surfe på nettet, samt å spille. Er det noen som har peiling på hva som har skjedd og hvordan dette kan fikses?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Plutselig utføres tilbake/venstre og høyreklikk/scroll uten at jeg rører noen av disse knappene. Utrolig irriterende! Den har vært sånn lenge, men da skjedde det kanskje en gang i timen. Nå etter at jeg reinstallerte Windows gjør den dette hele tiden. Utrolig plagsomt, det gjør det nesten umulig å surfe på nettet, samt å spille. Er det noen som har peiling på hva som har skjedd og hvordan dette kan fikses?

Takk!

8040403[/snapback]

 

 

Ikke vet jeg men kansje innstalere drivere?

Lenke til kommentar

litt far shot men problemet du har er ofte grunnet kryss signaler på samme frekvens. dvs to enheter som sender signaler på samme frekvens dvs de ødelegger for værandre med at en trykker og begge mottaker enhetene tar signalet. men det er avhengig at du er i nærheten av en annen som bruker trådløst utstyr helst mus og at du har trådløs mus da hehe

Lenke til kommentar

Har du funnet en løsning? Om ikke er muligheten stor for at jeg har den her. Har fikset liknende problem på 6 pcer de siste 3 ukene.

 

Gå inn på Enhetsbehandling og finn musa di. Der ligger den i to utgaver, am I right? Har vært borti en drøss med nyere pcer der dette er et problem! Fatter ikke hvorfor?! Deaktiver den ene (ikke slett den, av en eller annen grunn installeres den bare igjen) og problemet skal være vekk.

 

Håper for din del at dette var løsningen, veit hvor innst inn i helvete irritabelt det der er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...