Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Druid/Paladin/Warrior kan vel funke, men blir liksom mer ett outlastingsteam imotsetning til Shaman/Paladin/Warrior hvor det går en del mer på det å burste ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shaman/Druid/Warr er den sterkeste, men da snakker vi at du må være rank 1 materiale (ekstremt skilled druid og shaman)

pala warr sham er veldig scrub friendly imotsetning dog :)

Skrevet

Har et par spørsmål angående Warrior + Holy Paladin;

Skal snart teamet opp med vennen min som er Warrior. Vi kommer vel begge til å starte med full s1 gear.

Er det noen komboer som kan bli veldig vanskelige?

Har dere et par nybegynner tips for oss med denne komboen?

Skrevet (endret)

Jeg ville si at alt med en resto/balance druid vil være vanskelig for en kombo med warrior.

Endret; typos

Endret av Henrikfj-
Skrevet

Warrior + druid er et typisk top team, shaman og druid funker nok dårlig uansett hvilken combo. Kan være elemental + moonkin kan funke til en viss grad.

Skrevet

Gud hvor mange disc priest + rogue teams det er på Cyclone. Moser gjennom det aller meste annet som spriest + rogue, men har null sjanse når vi møter 2 x undead og selv er blood elf og troll :/

Skrevet

Bah, klin umulig og finne en god resto druid for tiden virker det som (bloodfeather) så ser meg tvunget til og ta en annen setup uten druid som healer.

Så noen som har noen kloke ord om en setup som fungerer godt? =)

Er rogue btw

Skrevet (endret)

Trodde det var Rogue/warrior/druid og rogue/warlock/druid som var i siget for tiden jeg? mye pga. at double melee er en bra counter mot RMP.

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...