Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Skills hjelper ikke mye hvis du går oom på grunn av at han andre har mye resilience og stamina :p

Skrevet

Lurer på hvilken 2on2 setup som blir best med warrior neste season jeg, pga store damage upgrades på s3 og teams begynner å bli farlig gode til å cce druids kan warr+druid bli et problem :O

Hmm!

Skrevet
Lurer på hvilken 2on2 setup som blir best med warrior neste season jeg, pga store damage upgrades på s3 og teams begynner å bli farlig gode til å cce druids kan warr+druid bli et problem :O

Hmm!

Det vil alltid være best med druid/warrior, shaman/warrior på en god andre vil jeg si.

Skrevet

Jeg spiller litt arena med kameraten min (warrior) i 2v2 og lurte på hva som ville være best spec å gå for meg.

Jeg har sett at noen bruker affliction, men jeg tåler jo mye mer med SL/SL spec.

Har 9,4-7k hp (avhengig av noen talents i demo) og 155 resilience.

Skrevet

Trenger litt Arena råd. Har ikke spitl det før, men skal nå sette sammen en 5 manns gruppe. Det kommer til å være meg og en kompis (begge huntere) samt 3 som jeg trenger hjelp til å velge. Hva anbefaler dere?

Hva vil være best specc for oss som huntere i en slik gruppe?

Skrevet
Jeg spiller litt arena med kameraten min (warrior) i 2v2 og lurte på hva som ville være best spec å gå for meg.

Jeg har sett at noen bruker affliction, men jeg tåler jo mye mer med SL/SL spec.

Har 9,4-7k hp (avhengig av noen talents i demo) og 155 resilience.

For 2v2 er SL/SL genialt, den eller Felguard imo.

Skrevet

Da tenker jeg at vi prøver å spille med MS og SL/SL i arena hvertfall. I det minste til jeg får bedre gear. Blir litt sesong 1 gear når sesong 3 kommer og :)

Skrevet

Spør her, selv om dette er litt fram i tid. Rolla lock for litt siden, og det jeg lurer på er hvordan jeg skal ta Warriors? Death wish spiser meg levende, får tatt på et par-tre dots før jeg er toast. Nå i neste patch affecter jo MS drain life i tillegg.

Skrevet

Vanskelig å ta god geara warriors om du er noe annet spec enn sl/sl om du har rimelig dårlig gear..

Du må bare få opp siphon + dots og spamme drain life

• 2 uker senere...
Skrevet

Solgte alle mine teams i håp for gold nå, så håper jeg får tid til å komme opp på 2,2k 2on2 rating for dragen og ranken >_<

1998 rating atm men håper et par timer i natt gjør det! :p

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Solgte alle mine teams i håp for gold nå, så håper jeg får tid til å komme opp på 2,2k 2on2 rating for dragen og ranken >_<

1998 rating atm men håper et par timer i natt gjør det! :p

Gief! Har det artig på 1295 rating (driver å tuller rundt med warrior/paladin/mage (2v2)). Men går best med warrior'n og har fått ca 1350-1400, men med dårlig gear og motstandere med merciless gear og stuff, så er det ikke så veldig artig xD

Skrevet

Jeg og en pala fra guildet i 2v2 teamet vi lagde i går spillte arena matcher og vant selvfølgelig alle ;)

Hvor mange arena marks (sånne for å få tak i S3 og S2) burde jeg få etter 10 wins på 1500 rating?

Skrevet
Jeg og en pala fra guildet i 2v2 teamet vi lagde i går spillte arena matcher og vant selvfølgelig alle ;)

Hvor mange arena marks (sånne for å få tak i S3 og S2) burde jeg få etter 10 wins på 1500 rating?

Kommer jo helt an på hvor mye rating du har vunnet da... kan være alt fra 300-400.... hvor mye rating har du nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...