Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Nei det stemmer ikke Loeve. LAGET må ha 10 kamper, og hver spiller må ha min 30%. Det som er litt spesielt er at det ikke holder med 3 kamper dvs. nøyaktig 30%, man må ha minst 4 hvis laget totalt har 10. Merkelig, men sånn er det.

9603414[/snapback]

 

Må ikke hver spiller ha minimun 10 kamper? Jeg fikk ikke poeng når jeg hadde 9 av 20 kamper en uke for noen uker siden...

 

Noen som har et endelig svar på følgende:

 

1. Når kommer season3?

2. Kan man da kjøpe season 1 våpen for honor?

3. Hvor mye honor vil det da koste?

4. Vil det være 1900 rating req får å kjøpe s3 våpen?

 

På forhånd takk

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
S3 kommer sikkert samtidig som ny 25-manns. Dato kjenner vel ingen, men er nok en stund til. Tviler på at S1 våpen blir til salgs for honor.

Blir vel rating 1850 på våpen og 2000 på skuldre om jeg husker rett.

9608526[/snapback]

1850 og 2000 stemmer det ja.

 

S3 kommer med patch 2.3 og Zul'Aman, men det er ikke så lenge til det kommer. 2.3 Testrealm kommer opp neste uke kanskje, og det vil ikke ta så lang tid før patchen går live.

S1-gear vil bli solgt for honor.

 

 

Kilder:

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...35511&sid=1#131

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...geNo=2&sid=1#22

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

edit: må slutte å lese så mye om wow, har jo sluttet å spille :hrm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Quote fra wow forumet :)

 

No rating except on the "current" season.

 

This is the current plan for cycling the gear sets.

 

Season 3 starts and season 3 gear has rating requirements. Season 2 drops down, no rating requirement. Season 1 goes to honor system.

 

Season 4 starts and season 4 gear has rating requirements. Season 3 drops down, no rating requirement. Season 2 goes to honor system, season 1 is lost to the ages.

 

 

Så det vil si at jeg ikke trenger å stresse med å få s2 våpen siden det ikke er noen requirements :love:

Og season 1 kan kjøpes for honor :love::love::love:

Lenke til kommentar

Tar slitt en del med 2vs2 teame mitt. Det er rett å slett umulig å komme stort over 1900 rating. Eg og en RL venn av meg kjører shaman+warrior. Men no hadde vi fått nok, så vi startet et nytt team med altene våre. En druid og warlock. Vi har rimelig dårlig gear. Et par epic, og masse blues. Men på rundt 3 timers spilling fikk vi teamet fra 1500 rating til 1858! 25-1 vinn/tap.

Det er rett å slett absurd lett å ranke opp dette teamet. Vi gjorde dette nesten uten planer eller tactics. Så dette bare understreker class/combo ubalansen i arena.

Litt kjipt for mainene, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...