Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blizzard burde VIRKELIG fjerne mounts fra arena, det gir en utrolig fordel mot teams med rogues. Er selv i team med en rogue (er shadowpriest selv). Planen var å CC'e en warlock mens vi nuka healingpriesten, men neida, når Sap landa så sprang priesten i full fart....ganske urettferdig imo =/

Lenke til kommentar

spriest/rogue har vel ingen problemer uansett :)

 

 

Kjørte 40-6 som min beste win score personlig, med meg som undergeara holy/disc priest (her snakker vi greens + 60 epics & 70 blues) + en kara geara demo lock...

 

Vi kjørte på en full survival tactic med 100% manaburns.. Funka fett mot alt utenom warr/druid teams >_>

 

Men hjelper godt å sitte på lan med en god venn og når begge er veldig erfarne i arena med andre chars :) (Dog scoren er 100% ødelagt nå pga han dro til militæret og en random kjøpte accen hans og gamer med meg, går ikke så bra >_<)

 

 

Tror verdensrekorden er 104-0 (pala/lock starten av s2) Overlevelses team DELUXE. (27/34lock)

 

 

Folk som suger i arena må begynne å tenke kreativt, alle som har spilt litt arena har gamet mot standard spriest/affli lock teams osv, finn på no nytt sånn at du kan overraske litt..

 

Å møte folk i full s2 gear mot oss i dritt gear med samma setups og tape pga de ikke greier å bruke manadrain/manaburn riktig er helt tragedie.

 

 

Er så fint med at folk kjøper rating & characters!

Lenke til kommentar

2.2.3 er på ptr nå. Blizzard har tidligere sagt at de skal gi beskjed minst 2 uker før den går live, så i absolutt beste tilfelle kommer 2.3 på ptr neste uke (1), så som et minimum én uke på ptr før de gir beskjed om at 2.3 vil gå live (2), så 2 uker som lovet (3-4). Med andre ord, minst en mnd antar jeg. Skulle være tilstrekkelig med tid til å lagre 5000 poeng for de fleste med brukbar 5v5.

Lenke til kommentar
2.2.3 er på ptr nå. Blizzard har tidligere sagt at de skal gi beskjed minst 2 uker før den går live, så i absolutt beste tilfelle kommer 2.3 på ptr neste uke (1), så som et minimum én uke på ptr før de gir beskjed om at 2.3 vil gå live (2), så 2 uker som lovet (3-4). Med andre ord, minst en mnd antar jeg. Skulle være tilstrekkelig med tid til å lagre 5000 poeng for de fleste med brukbar 5v5.

9638960[/snapback]

 

 

Vel, for folk med 0 arena poeng oppspart, snakker vi 2200 rating i 5vs5 for å få ca 5k arena poeng på 4 uker. Sist jeg sjekket er 2200 rating i 5vs5 meget meget bra, når average joe har 1500 rating ;)

Lenke til kommentar
YESS fikk endelig 2000 raiting.

Har INGEN merciless og bare 4 gladiator. Han jeg teamer med har 2 merciless og 2 gladiator

 

Syns det er litt trist at folk nede på 1700 raiting har full merciless og klarer å tape i tillegg, gleder meg til 2.3.

9639495[/snapback]

Gratulerer, og folk som kjøper points = Win. Trur det er den mest logiske forklaringen på at folk i fult merciless osv. driver å wanker på 1500-1700. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...