Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har forelsket meg i paladinen i 2v2 arena igjen, bare synd at det er helt sykt gimpet pga at de er så mottakelig for alle cc'er det er utenom vist bosac er oppe.

Btw noen andre som føler moonkins trenger en GRUNDIG nerf?

de har ofte healing+dps rolle, la oss sammenligne med paladin.

De har mer armor en plate bruker med sjold, de har bedre healing, de er heller ikke stationary, de har mer cc, de har stealth og mer burst healing, mer mana regen, mer kite muligheter I tillegg til MYE mer dps. veit, litt mye QQ men tviler på at jeg er enesten som mener de trenger nerf.

Lenke til kommentar
har forelsket meg i paladinen i 2v2 arena igjen, bare synd at det er helt sykt gimpet pga at de er så mottakelig for alle cc'er det er utenom vist bosac er oppe.

Btw noen andre som føler moonkins trenger en GRUNDIG nerf?

de har ofte healing+dps rolle, la oss sammenligne med paladin.

De har mer armor en plate bruker med sjold, de har bedre healing, de er heller ikke stationary, de har mer cc, de har stealth og mer burst healing, mer mana regen, mer kite muligheter I tillegg til MYE mer dps. veit, litt mye QQ men tviler på at jeg er enesten som mener de trenger nerf.

Du må ta en "around the corner" for å overleve cc som paladin.. -.-

Lenke til kommentar

Vi får mer og mer kontroll mot melee nå, utrolig kos når jeg kan drikke nesten når jeg vil osv. Jeg og min hunter passerte idag 1700 rating for første gang, vi stoppa der slik at jeg får s4 headen på onsdag :> 1800 for våpen til huntern er neste mål.

Lenke til kommentar

Spiller rogue/lock combo, og det går generellt greit mot de fleste setups egentlig. Slet veldig mye med warrior/druid tidligere, men nå har vi fått til cc'n av druid og warrioren dropper fort nok pga nytt gear.

 

Men det vi sliter med er egentlig disc priests, da spesielt hvis han er sammen med en rogue. Vi blir rett og slett overkjørt. I går hadde så uflaks at vi møtte et dpriest/rogue team når vi var på 1656. Vi ble farma helt ned til 1580 rating, til et nytt identisk team tok over og vi falt helt ned til 1495 rating. Det er kun dette teamet / dpriesten som gjør at vi feiler. Etter vi hadde droppet vant vi 13 kamper på rad, så jeg føler det går ganske bra ellers.

 

I går når vi møtte dem så fokuserte vi først på priesten og prøvde å cc roguen, men fant ut etter et par games at han dropper rett og slett ikke fort nok så vi er død før han er. Vi prøvde også å fokusere på roguen og cc priesten. Det fungerte bedre, men vi sliter fortsatt med å droppe roguen fort nok før priesten er ut av cc. Han popper evasion, og tar cloak of shadows slik at alle dots forsvinner. Før eller senere så har vi ikke nok cc igjen til å holde priesten permanent borte, og da er kampen gåen. Vi har vunnet et par ganger der priesten har blitt uheldig og løpt til andre siden av arenaen i fear og dermed ikke fått healt roguen.

 

Tar gjerne imot tips, svært gjerne disc priests som er villig til å avsløre sine svake sider så vi kan presse der :p

 

Armory

Lenke til kommentar

Som warr/druid pleier vi hvertfall som regel å ta priesten mens druiden min leker litt stolpeleken og tanking av roguen, Discpriests dropper også veldig lett når jeg spiller 3v3 så vil tippe at det er veien å gå.

Forøvrig blir nok det der enda enklere når du får bytta ut litt ringer, cloak og en trinket :)

 

Edit: Glemte belte :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

som war/dru brude dere faktisk putte press på roguen, en rogue kan soloe en druid mye raskere enn en war kan soloe en priest, fra start putter vi fullt press på priest slik at rogue må åpne på meg (eller fortsette å let etter druiden og se presten sin begynne å svette) også skifte direkte til rogue med en gang han kommer ut av stealth, etter det er det bare å holde høyere press på roguen enn roguen holder på deg eller druiden din også vinner man manakampen. langt mer stabil måte å spille mot pri/rogue på

 

som rogue/lock, er det også død og pine viktig å kontrollere den roguen, din rogue på hans rogue, og pressure pressure pressure. hvis ikke blir warlocken spist levende av roguen.

Lenke til kommentar

Det er farlig å fokusere på roguen alene mot priest/rogue Deadbeat! Det gir priesten tid til å slenge ut skade og dispelle.

 

 

Angående Rogue/Lock v Priest/Rogue, så er mine erfaringer at det må en sap til mot roguen for at det gamet skal vinnes. Den er litt kjip, enten møter dere UD/UD, og sliter med CCer, eller så kan dere møte human rogue og/eller dwarf priest. Vanskelig matchup.

 

Arenajunkies sier du kan gå begge deler, men jeg ville holdt meg til priesten om det er horde (UD) hvertfall. Om det er alliance ville jeg jobba fort fram til dere finner ut hvilken rase roguen er, siden det kan være human rogue. Etter dere har møtt teamet flere ganger vet dere hva dere møter, og kan forandre taktikken når dere vet det er en Legolas Rogue.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Noen av dere som vet om noen skikkelige rogue/lock videoer? Så jeg kunne fått sett hvordan man gjør det i praksis? Vi sliter fortsatt noe jæklig med det teamet. Som sagt er eneste ganga vi tar dem er når vi går for roguen og priesten blir feara out of range, eller bare en pillar.

 

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=63755 er den første jeg kommer på i farten, finnes bedre rogues, men denne er ganske underholdene i allefall. muti rogue tho, men..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...