Gå til innhold

Ps3 og xbox 360 selger ikke som forventet


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Playstation 3 vil dra ifra så fort de mer kjente spillene kommer. Xbox360 har allerede vist hva de kan få til og likevel strekker det ikke til. Xbox360 har ikke noe større marked enn Xbox hadde. Europa lanseringen vil hjelpe på også, er jo tidenes mest forhåndsbestilte konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke la det at en person har trodd at PS3 kan lage lyd for hver enkelt blomst på en stor stor eng, gå over til person angrep da :p

 

Men tilbake på Topic, når jeg nå leser alle trådene, blir jeg veldig usikker selv på hva som kommer til og bli utfallet. Noen lister har jeg jo satt meg, og det er at jeg tror ikke Wii kommer noe spesielt lenger enn de andre konsollene, og PS3 må jo først bli lansert..

Lenke til kommentar

Huff huff huff.......Avean ute på bærtur igjen. :ph34r:

 

Du kunne også unngått en del motgang og flaming hvis du innimellom har tatt med slike ting som : "Jeg tror at Sony vil ta over verden med PS3 sin uber ph4t CPU som kan rendre verden i 4D mens den genererer all fuglesang i Real time og i 384 Hz osv osv".

Det er i og for seg greit at du tror dette, men du trenger ikke å formulere det som fakta.

 

Edit : leif

Endret av savitri
Lenke til kommentar

Xbox360 kjem til å bli den einaste vinneren her, den er jo spesial bygd med spel og hd oppløsning i tankene. Halo 3 kjem til å visa ei ny verden innen fps på konsoll som berre andre konsoller kan drømma om.

Og med Age of Conan (MMORPG på konsoll) der millionvis på millionvis av menesker kan spele ilag og slåss på store opne sletter fulle av 3D liv og der verda lever med deg noko berre Xbox360 og high end pc'er kan greie.

Forza Motorsport 2 kjem til å bli så nær virkligheten med Xbox360 CPU og GPU att berre det og sitta seg i ein ekte bil kan måle seg med kjøringa i Forza Motorsport.

Og med Mass Effect der AI'en er så ekte som mennesker sjølv kan bli takket Xbox360 arkitektur med raskere enn lysets hastighet mellom CPU, GPU og RAM.

 

For meg er det berre ein konsoll som er god nok, LONG LIVE XBOX360 ;)

Lenke til kommentar

Hva med oss som ikke er kjempe glad i FPS, og sitter med treg internett da.. :roll: Og, er veldig grafikk rettet, hva med oss som ikke tenker sååå mye på det da? :p

 

Det jeg mener er at det finnes nok flere enn 360 som kan stikke av med seieren.. Selv bryr jeg meg ikke så mye om hvem som vinner.. så lenge jeg får bra spill, som engasjerer meg.. :)

 

Men, er ikke til å legge bort at jeg holder en ørliten knapp på Wii selv.. :)

Lenke til kommentar
Litt OT, men Bill Gates kunne i 2003 gi hver eneste amerikaner 100 Dollar, eller så kunne han bruke 1000 dollar i minuttet, og fortsatt ha mere penger enn de største kjendisene.. haha.. har ikke noen konkrete tall, men så det på tv :p Tviler sterkt på at Sony er større enn MS da men..

8038711[/snapback]

Spiller vel ikke noen rolle hva du tror på?

Sony har større omsetning og dobbelt så mange ansatte. Microsoft har større overskudd. Det er bare å google...

Lenke til kommentar
Huff huff huff.......Avean ute på bærtur igjen.  :ph34r:

 

Du kunne også unngått en del motgang og flaming hvis du innimellom har tatt med slike ting som : "Jeg tror at Sony vil ta over verden med PS3 sin uber ph4t CPU som kan rendre verden i 4D mens den genererer all fuglesang i Real time og i 384 Hz osv osv".

Det er i og for seg greit at du tror dette, men du trenger ikke å formulere det som fakta.

 

Edit : leif

8039591[/snapback]

 

Også kjipt for deg at den selvsagt kan rendre i 4D, den fjerde dimensjonen er nemlig tid... :thumbup:

Lenke til kommentar
Huff huff huff.......Avean ute på bærtur igjen.  :ph34r:

 

Du kunne også unngått en del motgang og flaming hvis du innimellom har tatt med slike ting som : "Jeg tror at Sony vil ta over verden med PS3 sin uber ph4t CPU som kan rendre verden i 4D mens den genererer all fuglesang i Real time og i 384 Hz osv osv".

Det er i og for seg greit at du tror dette, men du trenger ikke å formulere det som fakta.

 

Edit : leif

8039591[/snapback]

 

Også kjipt for deg at den selvsagt kan rendre i 4D, den fjerde dimensjonen er nemlig tid... :thumbup:

8041850[/snapback]

 

Så flink du er da som vet det! Og det er faktisk bare en definisjon av hva den fjerde dimensjonen er.

 

Men ser ikke den store vitsen med å diskutere akkurat det teamet i denne tråden. I stedet for å pirke på utsagn så kanskje du har noe mer konstruktivt å bidra med i denne tråden? Takk på forhånd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Huff huff huff.......Avean ute på bærtur igjen.  :ph34r:

 

Du kunne også unngått en del motgang og flaming hvis du innimellom har tatt med slike ting som : "Jeg tror at Sony vil ta over verden med PS3 sin uber ph4t CPU som kan rendre verden i 4D mens den genererer all fuglesang i Real time og i 384 Hz osv osv".

Det er i og for seg greit at du tror dette, men du trenger ikke å formulere det som fakta.

 

Edit : leif

8039591[/snapback]

 

Også kjipt for deg at den selvsagt kan rendre i 4D, den fjerde dimensjonen er nemlig tid... :thumbup:

8041850[/snapback]

 

Så flink du er da som vet det! Og det er faktisk bare en definisjon av hva den fjerde dimensjonen er.

 

Men ser ikke den store vitsen med å diskutere akkurat det teamet i denne tråden. I stedet for å pirke på utsagn så kanskje du har noe mer konstruktivt å bidra med i denne tråden? Takk på forhånd! :thumbup:

8042219[/snapback]

 

Hva annet skulle det vært enn en definisjon? Er vel rimelig intuitivt at tid ikke er en fast tilstand.

Lenke til kommentar
Xbox360 kjem til å bli den einaste vinneren her, den er jo spesial bygd med spel og hd oppløsning i tankene. Halo 3 kjem til å visa ei ny verden innen fps på konsoll som berre andre konsoller kan drømma om.

Og med Age of Conan (MMORPG på konsoll) der millionvis på millionvis av menesker kan spele ilag og slåss på store opne sletter fulle av 3D liv og der verda lever med deg noko berre Xbox360 og high end pc'er kan greie.

Forza Motorsport 2 kjem til å bli så nær virkligheten med Xbox360 CPU og GPU att berre det og sitta seg i ein ekte bil kan måle seg med kjøringa i Forza Motorsport.

Og med Mass Effect der AI'en er så ekte som mennesker sjølv kan bli takket Xbox360 arkitektur med raskere enn lysets hastighet mellom CPU, GPU og RAM.

 

For meg er det berre ein konsoll som er god nok, LONG LIVE XBOX360 ;)

8040072[/snapback]

 

X672>Avean

 

Nuff said! ;)

Lenke til kommentar
Dere får nyte det så lenge det varer, innen året er omme eksisterer ikke Xbox360 lengre.

7952762[/snapback]

Jau - innslaga til X267 toppar lett gullkorn som det der Fhj.

Kansje på tide du berre innser det alle andre har innsett for lenge sidan?

 

Sjølv om Avean, strengt tatt ikkje er den skarpaste kniven i kjøkkenskuffen, og trekk definisjonen på fanboy til uante dimensjonar - så treng du jo ikkje forsvare han. Ingen som trur noko vondt om deg. ;)

Lenke til kommentar
Dere får nyte det så lenge det varer, innen året er omme eksisterer ikke Xbox360 lengre.

7952762[/snapback]

Jau - innslaga til X267 toppar lett gullkorn som det der Fhj.

Kansje på tide du berre innser det alle andre har innsett for lenge sidan?

 

Sjølv om Avean, strengt tatt ikkje er den skarpaste kniven i kjøkkenskuffen, og trekk definisjonen på fanboy til uante dimensjonar - så treng du jo ikkje forsvare han. Ingen som trur noko vondt om deg. ;)

8043063[/snapback]

Hahahaha den kommentaren hadde jeg glemt.. Er litt engstelig for det der egentlig.

 

Eksploderer 360'en min i løpet av året?

 

Og FHJ: Det er vel kun en person som kommer i nærheten av Avean-klasse. Og han har vel enda ferie :D Det morsomste egentlig er at Avean nesten i hvert innlegg ber andre folk om å våkne opp, ta inn virkeligheten etc etc. Men kan jo være at Avean vet noe ikke vi vet siden han tross alt snakker jevnlig med Sony. Han har visst en slik batman-telefon direkte til Sony-HQ.

Lenke til kommentar
Dere får nyte det så lenge det varer, innen året er omme eksisterer ikke Xbox360 lengre.

7952762[/snapback]

Jau - innslaga til X267 toppar lett gullkorn som det der Fhj.

Kansje på tide du berre innser det alle andre har innsett for lenge sidan?

 

Sjølv om Avean, strengt tatt ikkje er den skarpaste kniven i kjøkkenskuffen, og trekk definisjonen på fanboy til uante dimensjonar - så treng du jo ikkje forsvare han. Ingen som trur noko vondt om deg. ;)

8043063[/snapback]

Hahahaha den kommentaren hadde jeg glemt.. Er litt engstelig for det der egentlig.

 

Eksploderer 360'en min i løpet av året?

 

Og FHJ: Det er vel kun en person som kommer i nærheten av Avean-klasse. Og han har vel enda ferie :D Det morsomste egentlig er at Avean nesten i hvert innlegg ber andre folk om å våkne opp, ta inn virkeligheten etc etc. Men kan jo være at Avean vet noe ikke vi vet siden han tross alt snakker jevnlig med Sony. Han har visst en slik batman-telefon direkte til Sony-HQ.

8044000[/snapback]

 

Dere slenger dritt om personer i hytt å pine når noe går imot deres meninger. Vil si at dere ikke er noe bedre i det hele tatt. Skjerpings! Skikkelig arrogant måte å skrive på forresten. Avean klasse? Er du i klassen over du eller?

Lenke til kommentar
Dere slenger dritt om personer i hytt å pine når noe går imot deres meninger. Vil si at dere ikke er noe bedre i det hele tatt. Skjerpings! Skikkelig arrogant måte å skrive på forresten. Avean klasse? Er du i klassen over du eller?

8044270[/snapback]

Hvis du leser innleggene til den nevnte person så har det ingenting med at han går imot mine meninger. Og det med klasse er en referanse til fanboy-verden der jeg mener at denne personen stiller i sin egen lille klasse sammen med en annen bruker som nå har ferie fra forumet. Jeg er ingen fanboy i det hele tatt da jeg regner med at jeg kommer til å ha 360, Wii og PS3 i hylla mi innen året er omme. Så ja jeg vil si jeg er i en annen klasse en denne personen. Om det er en høyere klasse for være opp til andre å bedømme.

 

"Dere får nyte det så lenge det varer, innen året er omme eksisterer ikke Xbox360 lengre."

Hvis du mener at utsagn som dette ikke fortjener litt tyn så får det bli din sak. Kan ikke akkurat si at det er så mye med meninger der, det er rett og slett en helt håpløst latterlig påstand. Det at denne brukeren også gjenntatte ganger ber andre folk våkne opp og innse realitetene mens han selv virker rimelig virkelighetsfjern hjelper ikke på saken.

 

MEnmen nok off-topic fra min side.

 

Edit: Mala :thumbup:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...