Arne Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Eg kan anbefale deg Trend Micro Internet Security, det er svært bra. Eg har til no installert to vista-maskiner med det antivirusprogrammet, og det køyrer svært bra. Går flott på XP og.
L O G I M A N Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Kjørt selv Kaspersky i flere år på XP. Like fornøyd med det i Vista.
Hobbyhorse73 Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 F-Security fungerer også bra på Vista. Ingenting tull og jeg merker ikke at det er der før det faktisk er noen som prøver å komme inn på dataen min, og når jeg installerer programmer med Spyware.
wil Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Begge mine Windows Versjoner på hovedboksen min har PC-Cillin 2007. Fungerer i og for seg fint både i Windows 2000 og i Windows Vista, men i Windows Vista får jeg ikke noe skanne alternativ når jeg høyreklikker på en fil. Drev å spekullerte på om jeg skulle installere noe annet i Windows Vista, men vet ikke helt hva jeg skal installere enda.
Syar-2003 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har prøvd Symantec / Norton 'full pakke' NIS-2007 idag på egen maskin under Vista 32bits Ultimate Følelse = Treg/Bloatware deluxe (mulig jeg installerer den på 12 årigens (juniors PC - grunnet den komplette internet security pakka -men med bismak i munnen) Ble bare et par timer med det før jeg gikk tilbake til : Computer Assisiates (CA) AntiVirus som jeg forøvrig fikk 1.år's gratis subscribtion til. (free of charge). Endret 30. april 2007 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå