Gå til innhold

offpist eller freeride


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er artig det ja. Kjekt å kjøre i uberørt snø :D Men er jo også artig å kjøre i nypreparerte løyper med lite folk da. Er jo generelt sett lettere å styre når man kjører i preparerte løyper enn offpiste.

8023533[/snapback]

jo, d er vell forsåvidt sant da.

men ingenting slår det og kjøre nedover uberørt snø på fjellet, hoppe på knauser og heng.

det gir et kick og aldri vite 100% hva som kommer etter neste bakke :)

preparerte bakker er moro det og, men der vet du jo hva som kommer ;)

så freeride er best :p:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
jo, d er vell forsåvidt sant da.

men ingenting slår det og kjøre nedover uberørt snø på fjellet, hoppe på knauser og heng.

det gir et kick og aldri vite 100% hva som kommer etter neste bakke :)

preparerte bakker er moro det og, men der vet du jo hva som kommer ;)

så freeride er best :p  :)

8023615[/snapback]

Word :thumbup: Freerider er mye morsommere, og så er det heller ikke like vondt å tryne :p

Lenke til kommentar

Nei, gjør ikke særlig vondt å tryne i løssnø, men du tryner oftere pga du ikke vet hva som kommer. Det er ikke spesielt deilig å kjøre i en passe høy hastighet og plutselig treffe på en sten. Etter det har skjedd med meg noen ganger med høy pris på repereasjon av brettet, så liker jeg meg egentlig best i park og preparerte løyper.

 

Men ingen ting slår den følelsen av å surfe på løssnøen i høy fart :)

Lenke til kommentar
Deilig det ja.

 

Men digger også og finne meg en laaaang bratt preparet bakke, og bare gi slipp og stupe nedover og rett fram hele veien slik at farten får øynene nesten til å dette ut!  :love:

8028758[/snapback]

 

Hehe.....deilig det og ja. Bodde for noen år siden i Hemsedal, og pleide å dra opp i bakken før åpningstid.....første mann opp, og hele fjellet for meg sjølv....på nypreparerte løyper. Rakk alltid en 2/3 runder før det begynte å komme folk.

 

Faen, kanskje på tide å komme seg på ski igjen... :D

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

ingenting slår det og ha et helt fjell for deg selv. en 20 centimeter nysnø på hard underlag, blå himmel og sol :cool:

bare digger kicket jeg får av å setter utfor, hoppe på knauser og berg for og lande 5-6 meter lengre ned i bakken og suse videre :w00t:

men som noen sa lengre oppe, ikke like moro og tryne i steiner og slikt :p

så derfor renner jeg aldri i bakker/fjell med lite snø. det kan være farlig for helsa :dontgetit:

 

hvor gammle er dere andre som har svart her btw?

Lenke til kommentar

Pleier å kjøre endel offpist, men etter at jeg har vært 1 meter unna og falle ned et 25+- høyt stup har jeg roet ned litt. Pleier også å klare å kjøre på masse steiner så har fått endel riper i brettet. Så jeg liker meg best i park. Ingenting er som å fly lett over en big air :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...