Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Og er det noen som vet om en butikk i Oslo hvor man kan få kjøpt SanDisk 2GB kort til en ok pris?

8373305[/snapback]

 

Må det være SanDisk?

 

Datakjeden har microSD kort fra 368,- til 475,- + 4GB kort til 1000,-

8373436[/snapback]

 

Det må jo ikke være sandisk, men de har bra rykte på seg i forhold til kvalitet. Skal du ha 4GB har du foreløpig ikke noe annet valg. 4GB er noe billigere på Komplett og der sier de 15.5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men asså... man betaler 570 spenn for 3 år... for det første er det null prosent sjangse for at jeg beholder telefonen i tre år... kanskje 1... men dete er også lite sansynlig...

 

For det andre... prisen er vel kun for norge... hva om man skal en svipp tur til london eller kuwait? da må man vel ratt handle en ny sone..... bah...

 

Selvfølgelig greit at man må betale for det, men synes det er en merkelig løsing å kjøre dette som et abonnement.

Lenke til kommentar
Og er det noen som vet om en butikk i Oslo hvor man kan få kjøpt SanDisk 2GB kort til en ok pris?

8373305[/snapback]

 

Må det være SanDisk?

 

Datakjeden har microSD kort fra 368,- til 475,- + 4GB kort til 1000,-

8373436[/snapback]

 

Jeg kjøpte et microSD kort fra mpx jeg.. på 2gb. kostet litt over 250 tror jeg. ikke dyrt det. 4 gb kortet er ventet i slutten av mai i følge dingz.no..

 

Ikke kjøp det fra nokia iallefall de tar jo en svindyr pris for akkurat sammene greiene.

Lenke til kommentar
Men asså... man betaler 570 spenn for 3 år... for det første er det null prosent sjangse for at jeg beholder telefonen i tre år... kanskje 1... men dete er også lite sansynlig...

 

For det andre... prisen er vel kun for norge... hva om man skal en svipp tur til london eller kuwait? da må man vel ratt handle en ny sone..... bah...

 

Selvfølgelig greit at man må betale for det, men synes det er en merkelig løsing å kjøre dette som et abonnement.

8373540[/snapback]

 

1. Jeg vil tro at du kan ta med deg abonnementet til neste telefon.

2. Prisen er for region A dvs. Iberia, France plus Benelux, DACH, Italy plus, Alp Region, Nordic Countries, Benelux Plus, British Isles, Turkey, Eastern Europe, Canada, Hong Kong & Macau

 

Region B inneholder: Russia, USA, Mexico, Brazil, Taiwan, South-East Asia, Australia, South Africa

 

Region C inneholder: Middle East, Western Europe, North America

 

Litt synd at USA koster ekstra. Men tolker dette med Region C at hvis man betaler €30 ekstra så får man alle landene i disse regionene.

 

Og så kan man jo kjøpe byguider til €8. Noen som vet hva byguidene inkluderer mer utover land-kartene?

Lenke til kommentar

Priser på minnekort i nettbutikker og fysiske butikker er selvfølgelig forskjellige. Men man må jo ta frakten i betraktning. Skal man kun ha minnekortet blir ikke forskjellen så stor, samt at man slipper å vente på postgang. MontyBurns' spørsmål gikk jo på butikker i Oslo, og da er vel ikke nettbutikker så relevante.

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
Etter å ha eid en lang rekke mobiltelefoner har jeg aldri opplevd at bæreveske har fulgt med.

 

THacker, er det fortsatt betalingsdelen som du har ikke liker? Enig at det beste hadde vært om alt hadde vært gratis, men slik er det nå ikke. Synes ikke dette er et argument for å ikke kjøpe telefonen. Hvis du ønsker navigasjon er det jo bare å se for deg at telefonen koster 10% mer enn det nettbutikken skal ha. Da blir det kun en prisdiskusjon :-)

8373115[/snapback]

 

 

 

Årsaken til spørsmål and bærevesken er jo fordi enkelte n95 (det var vel nevnt asia her) er bundlet med en. Rimelig lik den det var linket til en annen plass her.

 

Forøvrig kom min I-Mate\Qtel 9100 med bæreveske i sin tid. Ble aldri brukt. Synes det er smartest å levere dem uten siden det er veldig subjektivt hvordan man liker å bære telefonen.

Lenke til kommentar
500 kroner for 2x 2GB-SanDiskkort på MPX er vel ikke noe å si på. :) Du kan vel be de om å sende de i en konvolutt, så blir vel frakten et piss i havet.

 

4 GB for litt over 500 kr, enkelt og greit. :)

8374039[/snapback]

Blir ikke helt det samme som å ha ett 4GB kort, men en grei løsning til ekstra plass til f.eks. bilder/videoer. Forutsetter at det meste av programvare installeres på telefonen og ikke kortet.

 

Ser bare for meg at det blir lett å miste det andre kortet. Disse MicroSD kortene er jo veldig små :-)

Lenke til kommentar
500 kroner for 2x 2GB-SanDiskkort på MPX er vel ikke noe å si på. :) Du kan vel be de om å sende de i en konvolutt, så blir vel frakten et piss i havet.

8374039[/snapback]

 

Ikke dumt, ble bare 43 kr i frakt.

 

Finnes det bærevesker med minnekort-holdere. Hadde jo vært kjekt, har det i min 'Palm-lommebok'.

Lenke til kommentar
500 kroner for 2x 2GB-SanDiskkort på MPX er vel ikke noe å si på. :) Du kan vel be de om å sende de i en konvolutt, så blir vel frakten et piss i havet.

8374039[/snapback]

 

Ikke dumt, ble bare 43 kr i frakt.

 

Finnes det bærevesker med minnekort-holdere. Hadde jo vært kjekt, har det i min 'Palm-lommebok'.

8374211[/snapback]

 

 

Denne har det.

 

http://www.noreve.com/product/Housse_cuir_..._Tradition.html

 

- Two microSD slots

 

Jeg synes den ser veldig bra ut. Trur den vil beskytte slide'en også mens telefonen ligger og gnisser i lomma.

 

Sjekk ut fargen Sandy Vintage!!

 

EDIT: og den finnes i ROSA... :love: ...JESS endelig! :tease:

Endret av jimster
Lenke til kommentar

Denne har det.

 

http://www.noreve.com/product/Housse_cuir_..._Tradition.html

 

- Two microSD slots

 

Jeg synes den ser veldig bra ut. Trur den vil beskytte slide'en også mens telefonen ligger og gnisser i lomma.

8374278[/snapback]

 

Kult, men minnekortene vil da ligge rett over knappene... Mulig det kan tappe den for batteri hvis den ligger litt i klem.

8374311[/snapback]

 

Hvis tastelåsen gjør jobben sin skal det vel være minimalt...får vi håpe. Selv om dette med batteri allerede er et presset tema...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...