Gå til innhold

Hva gir deg adrenalin?


Ludogamer

Anbefalte innlegg

Jeg er selv en såkalt "adrenalin junkie".

 

Det jeg lever for er:

- Fart!---------Biler, motorsykler, utforkjøring. Etterhvert fallskjermhopping :p

- Høyde!------Hoppe høyt i slalombakken, klatring osv ---------------//-----------------

- Fare!--------Alt som er farlig, eller ting du ikke har helt kontroll på.

- Trening-----Styrketrening kan gi adrenalin noen ganger.

- Våpen------kommenterer det lenger ned...

- Sporter-----F.eks Paintball

+ mye mer :p

 

Hva er det som gir dere et adrenalinkick?

 

:dribble:

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Våpen gir et utrolig adrenalinrush ved avfyring. Vet at man holder noe utrolig farlig i hendene. Selv jakter jeg, og har egne våpen. Å "leke" med de, som ved å skyte på blinker av forskjellige slag er utolig spennende og adrenalinfylt. Jo kraftigere det er, og jo fortere det skyter, helst helauto, jo mer adrenalin gir det :p

Lenke til kommentar
Klatring, paragliding og sykling om vinteren.  :)

8020974[/snapback]

 

haha, ja sykling om vinteren er iallefall en sterk kandidat. Du får så adrenalinkick hvis du holder på å falle og prøver å holde deg på veien. I tillegg bruker jeg vanlige asfaltdekk på blankis, og jeg har adrenalinkick hele veien til skolen når jeg sykler, og spesielt mye hvis fremhjulet glipper litt. :)

 

Ellers gir faktisk noen spill også adrenalinkick. Som for eksempel i BF når du må gjemme deg for en tanks eller noe. Da bruker det jeg å få adrenalinkick av og til, iallefall hvis jeg løper mot et hjørne og tanksen skyter på meg og jeg må nå hjørnet før jeg dør. mange andre spill som også gir dette kicket, spesielt hvis du har på høy lyd i tillegg, eller enda bedre hvis du kjører det på et anlegg.

 

Mange andre ting også som er farlig. Kjøre fort osv.

 

Høyde får jeg null adrenalin av siden jeg ikke lider av høydeskrekk av noe slag eller synes det er ekkelt. :)

Lenke til kommentar
en tur i slalombakken gir et skikkelig kick hvis jeg har mulighet til å kjøre uforsvarlig fort. desverre så er det så mange andre i løypa :p

 

men skyting skjønner jeg ikke at folk får et kick av, jeg dreiv profesjonelt en stund, og er det noe du ikke vil ha så er det adrenalinkick, det blir det ikke noe gode resultater av :p

8021636[/snapback]

 

 

Skyting profesjonelt og skyte på forskjellige blinker er to forskjellige ting da :) Forskjellige blinker mener jeg, f.eks en TV, butanboks osv. Eller skyte på noe med semi, eller full-auto. En halvautomat hagle med 10-skudds magasin og semimagnum skudd gir et realt kick hvis du fyrer av alle de skudda på kort tid og på noe som blir helt ødelagt :p (ikke folk) :p

 

Pistoler gir også et morsomt kick, da dette er noe man må respektere utrolig mye, da den minste feil kan skade noen.

 

Som jeg har nevnt jakter jeg. Mest på fugl. Og da fuglen flyr opp gir det mye adrenalin, og er enig at da er det ikke så heldig. Skuddet går ofte for tidlig da :(

 

Men våpen er generelt morsomt og spennende :p

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...