Gå til innhold

kødding med sovende personer?


hiper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis crewet gjør slike ting mot deltakere så utviser crewet en oppførsel som tilsier at de ikke er på langt nær modne nok til å inneha administrative oppgaver ved et LAN/dataparty.

8344678[/snapback]

 

Pluss en runde med buksevann!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Alle slike pranks skal selvfølgelig filmes og vises på the eXperience TV.

8174387[/snapback]

...fra nå av kalt eTV ;)(Vi risikerer å miste seere når du sier feil navn :p )

 

Nå har jeg kun erfaringer fra TG 06 og et lite besøk på HW-Lan 06, men utifra tidligere samtaler med bl.a kennethdammyr, har jeg funnet ut at du er mest utsatt for rampestreker på lokallan. På store lan som The eXperience og The Gathering, finnes det ikke noe lokalmiljø, det er ikke slik at alle har en viss kjennskap til alle. Det er mange faktorer som spiller inn og jeg kunne sikkert skrevet en A4 -side om det, men konklusjonen er i alle fall:

 

Lokallan: Her er det relativt stor sjanse for å bli utsatt for noe av både kjente og tilfeldige.

Regionale-/landslan: Her er det veldig liten sjanse for å bli utsatt for noe av tilfeldige personer, men venner som vil kødde er det likevel sjanser for det er, men regner med at det ikke er noe ille, bare sjarmerende :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hvis du ikke klarer å oppføre deg sammen med andre folk, trenger du ikke dra. Det er min mening om saken

8457670[/snapback]

Sier personen som har rekorden i... Tror ikke vi skal nevne det offentlig, eller hva Alex :p ?

8613011[/snapback]

 

Jeg kødder ikke :) Jeg er bare veldig flink til å ta bilder når Aleksander ligger i fosterstilling med tommelen i munnen :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvis du ikke klarer å oppføre deg sammen med andre folk, trenger du ikke dra. Det er min mening om saken

8457670[/snapback]

Sier personen som har rekorden i... Tror ikke vi skal nevne det offentlig, eller hva Alex :p ?

8613011[/snapback]

 

Jeg kødder ikke :) Jeg er bare veldig flink til å ta bilder når Aleksander ligger i fosterstilling med tommelen i munnen :p

8613852[/snapback]

 

Jeg tok bilde av en kamerat på TG07 som lå med begge hendene nedi... ja.

Han bare lo av det hele når han våkna. :!:

 

Som tidligere nevnt; sjansen for å bli kødda med er mye større på et lokal-LAN med kamerater. Jeg trur jeg aldri har vært på et lokal-LAN uten at en eller annen har blitt kødda med.

 

På større, organiserte LAN, er det mye mindre av slike ting. Jeg så en video av en fyr på TG som ble tapet inn i gaffa-tape mens han var i våken tilstand. Når en vakt så hva de holdt på med, slapp de hårfint unna å bli kasta ut av hele TG. Om man skulle gjøre no mer alvorlig som å tulle med noen som sover, trur jeg det er på hue og ræva ut av LAN'et.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer å oppføre deg sammen med andre folk, trenger du ikke dra. Det er min mening om saken

8457670[/snapback]

Sier personen som har rekorden i... Tror ikke vi skal nevne det offentlig, eller hva Alex :p ?

8613011[/snapback]

 

Jeg kødder ikke :) Jeg er bare veldig flink til å ta bilder når Aleksander ligger i fosterstilling med tommelen i munnen :p

8613852[/snapback]

 

Jeg tok bilde av en kamerat på TG07 som lå med begge hendene nedi... ja.

Han bare lo av det hele når han våkna. :!:

 

Som tidligere nevnt; sjansen for å bli kødda med er mye større på et lokal-LAN med kamerater. Jeg trur jeg aldri har vært på et lokal-LAN uten at en eller annen har blitt kødda med.

 

På større, organiserte LAN, er det mye mindre av slike ting. Jeg så en video av en fyr på TG som ble tapet inn i gaffa-tape mens han var i våken tilstand. Når en vakt så hva de holdt på med, slapp de hårfint unna å bli kasta ut av hele TG. Om man skulle gjøre no mer alvorlig som å tulle med noen som sover, trur jeg det er på hue og ræva ut av LAN'et.

8790258[/snapback]

 

Det er korrekt. Hvis noen fra crewet eller deltakere i det hele tatt merker dårlig oppførsel ovenfor såvende, vil det selvfølgelig bli tatt opp...

Lenke til kommentar
Det er kanskje gøy de minuttene det varer, når man gaffer inn personer, men jeg tviler på at han/henne som blir gaffet ikke føler det samme...

8820527[/snapback]

Han får nok ikke den samme gleden nei, men blir man sur og lei så bør man tenke seg om ... Det _er_ gøy, i en kort stund, men da er det også viktig at de som gaffer følger med. Det bør glede deg at vennene dine har det hyggelig, selv om du må offre eventuelt noen minutter av din tid.... Utrolig at man faktisk føler at man må si dette ;) (satt litt på spissen)

 

Har selv blitt gaffa, og husker godt når jeg og djovin + andre folk teipet en av info karene (sorry husker ikke hvem) til en stige og tullet med han. Det var gøy for oss, og info karen lo litt han også ...

Lenke til kommentar

jeg var den som tok bilde av den såvende gutten!:p

Han reagerte ganske fort når han så at folk så på han.

 

han hadde det godt med seg selv mens andre så på xD

 

det skal han nok gjøre i valhall også kommer flere bilder etter valhall.

Endret av duligot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...