Gå til innhold

kødding med sovende personer?


hiper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kødder noen med meg hvis jeg sover så tar jeg igjen, og gaffa er en fin ting :wee:

8097439[/snapback]

 

vanskelig og ta igjen når du ikke vet hvem som hadde en blanding av ketchup, nugatti og sennep i håret ditt mens du sov... :)

8100743[/snapback]

 

Det er alltid noen som ser, og derfor alltid noen som med litt overbevisning lett kan tyste.

 

Det er tang på en Leatherman. Den er ganske hard.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt ketchup i håret hadde jeg da overlevd. Men det som er tingen er at sånt fort kan komme utover sovepose, pute og klær, å DET er ikke noe gøy. Hadde jeg våknet med ketchup i hele soveposen hadde jeg nok tent på alle plugger ja... sier da bare stakkars gjerningsmannen.. :)

Endret av melsom
Lenke til kommentar
Selv la jeg meg aldri til å sove i de dagene vi var på copy-party/LAN (da jeg var tilbake i tenårene),  for det tok ikke lange tiden før man hadde trynet eller håret fullt av jævelskap.  Heldigvis vokste alle fra det, så da ble det "tryggere" etterhvert.

8174395[/snapback]

 

Copyparty... :love::love::love:

Lenke til kommentar

Var på MultiLAN i fjor, satt mellom to kompiser og begge dem ble fylt med krem i henda

og i øra, og folk stjal snop av dem, han ene fikk nugatti i hele trynet og på tastaturet,han stakk... en annen en ble teipa fast på stolen med sølvteip og bært på scena... :grin: men ingenting skjedde med meg! :innocent:

Lenke til kommentar
Som tidligere nevnt vil vi reagere mot idioter og pøbler som skal ha det morsomt på andres bekostning. Reaksjonen blir da sannsynlig at crewet gjør det enkelt og kaster ut pøblene.  ;)

 

Samme gjelder jo selvsagt tyveri o.l (og da blir det jo enda flere reaksjoner)

8302561[/snapback]

Ja, dette gjør vel at flere føler seg tryggere.

 

Men tror det kommer til å bli endel tyveri da, folk som rapper med seg en mus/tastatur men en sover. Det er dårlig gjort, og det ødelegger for andre.

 

Jeg har tenkt meg på Hw lan til høsten, og håper slikt ikke skjer der.

Vurderer og lage noe og låse alt inn i :innocent:

Lenke til kommentar

På et lan jeg var på for ca. et år siden var det crewet som køddet seg. Jeg fikk håret og soveposen fullt av nugatti. Det var ikke så veldig hyggelig opplevelse. Jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å gå på det lanet igjen. Jeg syntes det er tragisk når selv crewet går rundt å gjør sånne ting.

Lenke til kommentar

Det høres indeed tragisk ut. Crew skal jo passe på at slikt ikke skjer på LAN-et. Om de som arrangerer lanet også står for bølling med sovende personer rtor jeg at jeg hadde mistet mye av tiltroen til arrangørene og sikkerheten til det LAN-et. En ting er sikkert og det er at crew på the eXperience ikke kommer til å kødde med sovende personer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...