Gå til innhold

PS3 euro, dobbelt pris for dårligere produkt


tigerdyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også slipper vi som sagt masse forsikringer som amerikanerene må betale, f.eks. sykeforsikring..

8021350[/snapback]

 

Merkelig hvordan alle tenker at hele Europa er som Norge.

Jeg vet ikke jeg, men har de like god velferd i Polen som de har i Norge?

Eller blir PS3 veldig mye billigere i Polen hvis de må tegne sykeforsikring der?

 

Og i Norge må man også betale forsikring for brann, tyveri og annet.

Mange ansatte i USA har dental care i sin arbeidsavtale.

Meg bekjent betaler de fleste arbeidstakere i Norge over 18år sin egen tannlegeregning.

 

Jeg bor i Danmark, og her har vi GRATIS lege.

Skal du til fastlegen din blir det nok en liten egenandel å betale. Her er det helt gratis å besøke legen min for å hoste han opp i ansiktet og si jeg har vondt i hodet fordi PS3 blir så dyr.

 

Siden jeg har gratis lege her i Danmark, mens dere må betale egenandel i Norge, og sykeforsikring i USA.

Bør ikke da PS3 bli enda bitte litt dyrere her i Danmark enn Norge?

Lenke til kommentar
Siden jeg har gratis lege her i Danmark, mens dere må betale egenandel i Norge, og sykeforsikring i USA.

Bør ikke da PS3 bli enda bitte litt dyrere her i Danmark enn Norge?

8031820[/snapback]

 

Du kan vel neppe samenligne egenandelen i norge med sykeforsikring i usa... det er nok så stor forskjell!! Spesielt hvis du i usa skal ha en dekker alt... Og er du så uheldig å bli født med en skavank så kan du slite med å forsikre deg... for private selskaper(som i norge) vil ikke ha kunder som gir dårlig inntekt!!

Og når vi snakker forsikring på brann så snakker vi om selve slukkingen, ikke innbo... men det er store forskjeller på det i statene... En ordning forøvrig frp har i programmet sitt... mao så må man betale for slukkingen... meget morsomt...

Jeg har en kompis som bor i Chicago... han har ingen, jeg mener ingen trygd hvis han mister jobben sin. I Chicago gjelder denne regelen for folk som tjener godt... mao tjener du dårligere vil du få noe trygd...

Lenke til kommentar

I Norge har vi jo gratis utdanning!

De komunale skolene i USA har et nokså dårlig rykte.

Videregående koster jo også en del penger.

PS3 kommer sikkert først og fremst til og selge til de Fanboyene som har spart siden den ble annonsert.

Personlig tror jeg PS3 kommer til å bli knust som en lus av Wii og 360!

Lenke til kommentar
Her kommer man inn for å lese om bakoverkompitabilitet men ender opp med utenriksøkonomi opp til halsen :p

8028204[/snapback]

 

Ja, tror ikke der var nogen som faktisk svarte på mine spørsmål i åbningsinnlegget.

8028220[/snapback]

 

Om du bare hadde spørsmål du ville ha svar på, har du postet i feil forum. Det finnes et forum for spørsmål og svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...