Gå til innhold

Hvor mye betalte dere for lappen?

skyhawk

Anbefalte innlegg

Skrevet

7000-7500 for A og B. (Trur det var ca 5k +2k) Kjørte opp på B dagen eg blei 18, A ei veke etter. Dette var i 96, kun obligatorisk.

(Hadde A1 fra før, sparte ein god del kjøring på både A og B på grunn av det.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, med:

2 teoriprøver

1 oppkjøring

langkjøring

uvist antall kjøretimer

blir det vel rundt 19 - 20 k

Hadde Sørengen kjøreskole i Valdres. :)

Skrevet

tok lappen i.. 2002 var det vel, ble ikke mye over 10000, hadde 4 kjøretimer bare..

men mista lappen og måtte ta opp igjen oppkjøring.. hadde da hatt lappen i 2 og et halvt år.. 9måneder uten lappen er det kjedeligste jeg har vært utsatt for, særlig når man har hatt lappen en stund :ermm:

Skrevet

Utstedelse av sertifikat: 20. Februar 2007

Sted: : Ålesund

Trafikkskole : Skarbrøvik

Pris : 13000,-

Slapp nokså billig unna, hadde minmialt me kjøretimer, og klarte teori og oppkjøring på første forsøk!

Skrevet (endret)

Tok lappen 28.03.2003.

Med pappa som kjørelærer på kjøreskola så slapp jeg unna betaling av kjøretimer, teori, osv.

Betalte for langkjøring, mørkekjøring, glattkjøring, oppkjøring, teorieksamen, utskrift av førerkort og et passbilde. Mener det ble ca 3000-4000kr jeg måtte ut med :)

Endret av JimL
  • 4 år senere...
Skrevet

Det var imponerende. Jeg kjørte også lite privat, og har kommet fram til at jeg har brukt mellom 30 og 40 000 på lappen. Det ble ihvertfall rundt 40 timer, inkludert det obligatoriske.

Skrevet

Jeg brukte ganske nøyaktig 17500 på oppkjøringen.

Hadde undervisningen på Barkhald og Pedersen i Bodø, rundt august-september 2008, oppkjøring 8 desember 2008.

Kun obligatoriske timer + oppvarmingstime til oppkjøringen.

synes det var litt dyrt til ikke å ha noen timer utenom det obligatoriske men...

• 4 uker senere...
Skrevet

Brukte ca 15000.

Det er med trafikalt og mørkekjøring.

1 kjøretime og det obligatoriske.

14.05.2010 :-)

Skrevet

På B brukte jeg kr. 9.900,- Pakkeløsning med teorikurs og mørkekjøring i 2000

På CE brukte jeg ca kr. 53.000,- totalt med glattkjøring reise dit og det hele 2004-2005.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...