mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 "Hacke med skins". Hahaha, det er vel strengt tatt ikke hacking. Modell-altering med andre ord kan kalles hacking (endre modeller. F.eks slik at en gnom blir til ragnaros. Blir ikke lett for den stakkars roguen å gjemme seg da). Skin-endring er vel lovlig, så vidt jeg har fått med meg. Alt så lenge det ikke gir folk fordeler man ikke skal ha. EDIT: Fælt så mye rot og tullball det skulle være i posten min da. Trøtthet, grammatikk og formulering går ikke bra i sammen. 9119200[/snapback] Skin endring er ulovlig. Blizzard har klart sagt ifra om det. http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.html Such prohibited methods may include, but are not limited to, protocol emulation, reverse engineering, modifying World of Warcraft, adding components to World of Warcraft, or using a utility program to host World of Warcraft. C. You agree that you will not (i) modify or cause to be modified any files that are a part of a World of Warcraft installation; (ii) create or use cheats, "mods", and/or hacks, Blue post her: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=14542466&sid=1
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Jeg mener faktisk å huske at du postet en Overdox. Men det er vel ikke så vanskelig å grave opp posten og renvaske deg, er det? 9119179[/snapback] Takk, jeg tipper at flere husker det samme når de får lest dette. Poenget er ikke å være kjip, men når han først begynner få fremstille det som han har fått diverse drops, og blir busted for å kjøre privat server.... Så er det definitivt relevant at dette passer inn i et mønster av tidligere ting han har innrømt her på forumet, som botting og de infamøse keylogger forsøkene. Jeg regner med de ble slettet av mods, er jo uansvarlig å la de bli stående...
Swafty Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 botting har jeg ja.. men ga den til en kompis.. botting i wow er greit fordi nesten alle gjør det og det er blitt en del av wow miljøet cry more people. kompisen min skaffa 5000g til epic mount på noen dager med bot
Rostad Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Du sier det er greit og botte fordi så mange andre gjør det, Så det er altså greit og drepe noen og da fordi så mange andre gjør det?
Swafty Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Du sier det er greit og botte fordi så mange andre gjør det, Så det er altså greit og drepe noen og da fordi så mange andre gjør det? 9119340[/snapback] OMG! Det er akkurat det jeg mener! Glad jeg quitta med (real) WoW for lenge siden! Dere er så hjernevaska at dere sammenligner sånne real life ting som dreping av andre mennesker med WoW ET SPILL FOR HELVETE. Private server er gøy for å teste de nye våpnene og armorene... dere klikker bare engang noen gjør noe sånt.
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 OMG! Det er akkurat det jeg mener! Glad jeg quitta med (real) WoW for lenge siden! Gleden er gjensidig.
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Juks er juks uansett på hvilken plattform det forekommer. OMG! Det er akkurat det jeg mener! Glad jeg quitta med (real) WoW for lenge siden! Gleden er gjensidig. 9119360[/snapback] QFT. Endret 22. juli 2007 av Lycantrophe
akristina92 Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Du sier det er greit og botte fordi så mange andre gjør det, Så det er altså greit og drepe noen og da fordi så mange andre gjør det? 9119340[/snapback] Det var da litt av en sammenligning.
Skosåle Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Min warrior 68 Skal prøve og dinge 70 til uka, om jeg har tid. Er prot nå faktisk 12862 hp med last stand og commanding shout Endret 22. juli 2007 av Kjetil_90
wise™ Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor specce prot på level 68? Kunne du ikke bare vært dps-specc og grinda/questa deg opp til 70 også specca protection?
Skosåle Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 joa, men gjør en del instancer, og det går faktisk ganske lett med prot også.. Bedre med arms\fury seff, men sliter ikke liksom
øl_i_tastaturet Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Første jeg kom på^^ 9119433[/snapback] Synes det var godt nok jeg^^
mad_arab Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 De fleste gjør jo alle questene, pga penger. Dermed så er det endel å gjøre etter 70 også, og arms/fury går definitivt fortere på den biten.
Skosåle Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 joa, men er i guild som raider daglig, og jeg kjenner 2 der (ilr) så de skal ta meg igjennom noen heroics og sånn, så jeg får fort bra gear. Også skal jeg raide etter det, så det kommer til og gå i omtrent bare instances framover, og folk digger og gjøre instancer med prot warriors, eier vøtt så jeg får gruppe leeeett
PSV Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 På Sylvanas tror jeg du hadde blitt sett på som en gud. :<
øl_i_tastaturet Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 På Sylvanas tror jeg du hadde blitt sett på som en gud. :< 9119768[/snapback] Det er akkutt mangel på tanks, her. =/ 9119794[/snapback] ./pat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå