Gå til innhold

Bilder av dine folk på WoW!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk Fiery Warhorse's Reins når jeg var i kara pug :) Måtte betale for den da, men heldigvis hadde jeg mye penger :!:

post-28395-1185073859_thumb.jpg

Endret av Overdox
Skrevet
Fikk Fiery Warhorse's Reins når jeg var i kara pug :) Måtte betale for den da, men heldigvis hadde jeg mye penger :!:

9118037[/snapback]

Så nå har du føniksen, den fra Kara og den som dropper ved et epic-druid quest?

Lukter privat server laaaang vei.

Skrevet (endret)

9118037[/snapback]

Så nå har du føniksen, den fra Kara og den som dropper ved et epic-druid quest?

Lukter privat server laaaang vei.

9118053[/snapback]

Da er vi 2 ;)

Edit: Vis meg armory profil, en form for DKP side som beviser at du har lootet Føniks mounten. Eller en newsflash på hjemmesiden til guilden din så skal jeg kanskje tru deg :p

Endret av Overguard
Skrevet (endret)

På det første bildet hans er det en type som kaller seg Roflock. Sannsynligvis Gnome, og han/hun er foruten guild, og garantert over level 60. Ved et kjapt søk på Armory fikk jeg opp 4 forskjellige warlocker med navn Roflock, der kun én av dem var over level 60: en human warlock med guild!

Dermed kan vi trygt konkludere med at Overdox her spiller på en privat-server.

Detektiv Flaringo ut. :cool:

Endret av Flaringo
Skrevet
Det her minner meg om folk som stjeler andres bilder og bruker det som sitt eget.

Eid i hvertfall.

9118104[/snapback]

Det kom jo ikke akkurat som noen bombe. Overdox har bekreftet i tidligere tråder at han botter, hacker med skins, og i tillegg har han postet flere keylogger linker. At han fremdeles er på forumet er etter min mening en skam.

Skrevet (endret)
Det her minner meg om folk som stjeler andres bilder og bruker det som sitt eget.

Eid i hvertfall.

9118104[/snapback]

Det kom jo ikke akkurat som noen bombe. Overdox har bekreftet i tidligere tråder at han botter, hacker med skins, og i tillegg har han postet flere keylogger linker. At han fremdeles er på forumet er etter min mening en skam.

9118969[/snapback]

Ren løgn. Har aldri posta keylogger, er imot det selv. Folk som deg som sprer løgner for å heve seg over andre brukere burde blitt bannet.

Å vet ikke åssen man hacker med skins engang.. har aldri gjort det

EDIT: Herregud.. folk tåler ikke en spøk engang her

Endret av Overdox
Skrevet (endret)

Overdox 0 - Div forumpostere 1

overdox er busted, kjedelig at noen må drive på slik, men nå er vi lei, tilbake til wow chars?

edit: til over,hvorfor slette linken?

Endret av DeadbeaT
Skrevet (endret)

"Hacke med skins". Hahaha, det er vel strengt tatt ikke hacking. Modell-altering med andre ord kan kalles hacking (endre modeller. F.eks slik at en gnom blir til ragnaros. Blir ikke lett for den stakkars roguen å gjemme seg da).

Skin-endring er vel lovlig, så vidt jeg har fått med meg. Alt så lenge det ikke gir folk fordeler man ikke skal ha.

EDIT: Fælt så mye rot og tullball det skulle være i posten min da. Trøtthet, grammatikk og formulering går ikke bra i sammen.

Endret av Flaringo
Skrevet
"Hacke med skins". Hahaha, det er vel strengt tatt ikke hacking. Modell-altering med andre ord kan kalles hacking (endre modeller. F.eks slik at en gnom blir til ragnaros. Blir ikke lett for den stakkars roguen å gjemme seg da).

Skin-endring er vel lovlig òg, så vidt jeg har fått med meg. Alt så lenge det ikke gir folk fordeler man ikke skal ha.

9119200[/snapback]

Jeg bruker gnome til undead skin :ph34r: men kan ikke si det gir meg noen "fordeler"

ble bare lei gnome nå, så jeg tenkte, "hvorfor ikke"?

Skrevet

Eid i hvertfall.

9118104[/snapback]

9118969[/snapback]

Ren løgn. Har aldri posta keylogger, er imot det selv. Folk som deg som sprer løgner for å heve seg over andre brukere burde blitt bannet.

Å vet ikke åssen man hacker med skins engang.. har aldri gjort det

EDIT: Herregud.. folk tåler ikke en spøk engang her

9119175[/snapback]

Visst har du postet keylogger. Og jeg er neppe den eneste som husker det. Jeg har vært på dette forumet lenge, jeg har null interesse av å sitte her og lyve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...