Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kåt av utro partner


Gjest Gutt 25 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres ut som en jobb for Espen Esther Pirelli Benestad!

 

Neida, dette er jo bare en avansert form for kikking, og det deles jo blant menn i alle de tusen hjem. Og som Northwawe sier, hun kommer jo hjem igjen etterpå. Hadde hun hatt dårlig sex med typen, ville hu sikkert fortsatt med en av de andre karene. Hun har jo tross alt en strålende mulighet til å sjekke mulighetene :innocent:

 

Det jeg lurer litt på er hvordan hun har det. Vet det blir teit å gjøre henne til "offeret" her, men det må jo bli flaut og treffe disse gutta igjen seinere på gata, hvis hun går rundt med typen, o.l.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg hadde begynt å tvile på meg selv. Om jeg var god i senga og sånn. Kanskje sexen hun har når hun kommer hjem bare er for å være snill meg deg. Ikke vet jeg.

7988801[/snapback]

 

Eh.. Hva har det med saken å gjøre? Dette er noe trådstarter selv ønsker, ikke bare damen.

7989849[/snapback]

Nei, ikke noe, egentlig, jeg er vel bare av den sjalu typen.

 

Hvem sitt forslag var det at dere skulle begynne med dette, trådstarter?

Lenke til kommentar

Dette er en ikke uvanlig fetish. Siden begge liker dette er det jo bare flott. Hun blir kåt av å vise seg frem og du blir kåt av å "kikke". Du bør prøve å holde på den jenta, det kan bli vanskelig å finne ei annen som blir med på slikt en gang til. Du er en heldig kar sånn sett.

 

Så mitt råd er at dere dyrker det spesielle seksuelle forholdet og utvikler det videre. Kanskje dere skulle prøve at du var tilstede i rommet en gang, når hun blir knullet? Og at du tar bilder kanskje en gang? At hun blir tatt av flere på en gang? Slike ting. Lykke til!

Lenke til kommentar
Hmm, jeg hadde begynt å tvile på meg selv. Om jeg var god i senga og sånn. Kanskje sexen hun har når hun kommer hjem bare er for å være snill meg deg. Ikke vet jeg.

7988801[/snapback]

Hehe - den var nesten litt stygg mot trådstarter. Men jeg tenkte faktisk akkurat det samme :!:

7988816[/snapback]

 

Jeg trur det er tvert det motsatte..

 

Jeg trur trådstarter er så sikker på seg selv at han lar henne "more" seg med andre som ett lite forspill før hun kommer hjem til den ordentlige "finalen". :)

 

Er jo tross alt han som kjenner hennes lyster og hennes ømme punkter ordentlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...