Gå til innhold

Netscape 8.1.2 fryser regelmessig.


perpyro

Anbefalte innlegg

Har brukt Netscape i et halvt års tid nå og inntil for en uke siden vært svært så fornøyd.

Nå drimot fryser netscape i 40 - 50 sekunder hvert 3 - 4. minutt.

Når netscape er låst tar den alle systemresursjene og alt virker normalt når den er ferdig med sin rutinemessige låsning.

Resten av systemet fungerer fortsatt under frysingen.

Bruker Windows XP pro SP2 med alle oppdateringer.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Firefox brukte jeg en del før men den er ikke noe flink med håndtering av bilder på internettsider.

Var en stund da bildene på f.eks. dagbladet var plasert hulter til bulter og selv nyeste FF fusker fortsatt med dette.

Bare her på forumet kommer avatarer, bilder og menyer rotet sammen på siden i en salig blanding og det med nyeste utgave.

Opera og IE gjør ikke denne feilen.

 

Kanskje det er en reformatering som må til.

Installerte windows sist høsten 2005.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Og det forsvinner like fort som det oppsto.

Tror det er enkelte sider den får hikke av.

Etter å ha brukt Opera noen timer i går kveld starta jeg opp netscape igjen og den har nå fungert flere timer uten problemer.

Slik ser mitt problem ut og så regelmessig inntreffer det når den først begynner.

 

EDIT:

Fungerte den lenge før den begynte og fryse hos deg?

post-49175-1171797804_thumb.jpg

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

det er det samme i dag - også på vg.no andre sider jeg er inne på daglig - og applikasjonen oppfører seg helt likt både på en stasjonær pc hjemme og den bærbare jeg bruker på jobben. Og begge begynte med dette i går så langt jeg har merket meg. Netscape har fungert perfekt på begge maskiner i mange måneder uten noe krøll. Skulle nesten tro det er noe kode som er aktivisert på en gitt dato i applikasjonen slik at den begynner å oppføre seg merkelig.

Endret av economist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...