Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Teori om folk som er ''perverse''


Thewiz

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

 

Tenkte jeg skulle dele min teori om ''perverse'' folk med dere, jeg tror altså at hvis en person snakker mye om sex o.l eller tar alt perverst (noe som jeg selv har observert)

at den personen ikke har et eksisterende sexliv - og da bruker personen dette til å kompansere med.

 

Ergo, hvis personen er ekstremt ''pervers'' i dine øyne - har mest sannsynlig personen et ikke eksisterende sexliv, eller jeg har sett tilfelle av dette, men da har personen fått seg en god del (nei, jeg snakker ikke om meg selv ^^)

 

 

Hva tror dere? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en utrolig, hinsides pervers humor til tider. Det er og lenge mellom hver gang jeg får meg noe.

 

Hmm, kansje du har rett, dog spiller min perverse humor en del på homofili, noe jeg ikke er. Hvis vi ser bort ifra det, kunne det da ha vært en liten indikasjon på at jeg er homofil? *gruble*

Lenke til kommentar
Jeg har en utrolig, hinsides pervers humor til tider. Det er og lenge mellom hver gang jeg får meg noe.

 

Hmm, kansje du har rett, dog spiller min perverse humor en del på homofili, noe jeg ikke er. Hvis vi ser bort ifra det, kunne det da ha vært en liten indikasjon på at jeg er homofil? *gruble*

7957548[/snapback]

 

 

Hvis det er bare homofili så kan vi kanskje vurdere det, men jeg tror egentlig ikke det.

 

Det stemmer ganske bra tror jeg, men jeg vil korrigere og finjustere litt for deg. smile.gif

 

Tror ikke det er så sort/hvitt, men at det sier litt om behovet for sex kontra hva du får deg. Det vil si at noen kan ha ett vanlig sexliv, men føle behov for mer og dette kommer ut via perveriteter.

 

Ja, er enig med deg på dette. Selfølgelig må det være grader av det og det kan være som du sier at en person har et normalt sexliv, men føler et behov for mer og dette kommer ut via perversiteter.

Lenke til kommentar
pervers humor er jo genialt da!

utrolig morsomt og sånn , er jo sånn passe care om han som er pervers får seg mye eller ikke da ?

7958059[/snapback]

 

 

Det var ikke det jeg sa. Jeg bare fortalte dere hvorfor noen personer har en slik humor. Har ikke noe med at du syns den er ''genial''

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...