Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha. Det den nye builden muliggjorde var å docke avspilleren mellom vindurammen og informasjonslinjen. De fjernet også mellomrommet på begge sider. Angående mini/microplayer, så skal de legge til funksjonalitet slik at vi kan aktivisere dette med avspilleren (nede i høyre hjørne).

Endret av iMono
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut :) Blir bare bedre og bedre dette her

Hadde kanskje sett fetere ut om du gjorde slik at den andre raden ble grå (om det er mulig) slik som i WMP. Da ville ikke den øvre delen blitt så dominerende og selve biblioteket kommer mer i fokus. (Det er egentlig det jeg synes er mest negativt med slik MM3 ser ut. Den virker ganske "klumpete" designmessig)

 

Syns det ser bedre ut når det er trekanter/piler i stedet for +/-. Men om jeg ikke husker feil, så skrev du noe om å fikse det på MM forumet ?

Det ville også sett bedre ut om de strekene mellom +/- eller pilene ikke var der (Om det ikke er mulig å fjerne de kan man sikkert endre farge på de til lik bakgrunn ?). En annen ting er (nå er det snakk om pilene på iTunes skinnet på 2.xx, som er ditt om jeg ikke tar feil) at det er et hvit felt rett utenfor pilene, som burde ha samme bakgrunns farge som bakgrunnen, eller ikke et felt rundt i det hele tatt.

 

(Er vel forresten det første screenshotet hvor ikke Led Zeppelin spilles av :p)

 

Et spørsmål helt til slutt. Vet du hvordan man får fjernet Net Radio + Web fra tree?

Lenke til kommentar
Ser bra ut  :)  Blir bare bedre og bedre dette her

Hadde kanskje sett fetere ut om du gjorde slik at den andre raden ble grå (om det er mulig) slik som i WMP. Da ville ikke den øvre delen blitt så dominerende og selve biblioteket kommer mer i fokus. (Det er egentlig det jeg synes er mest negativt med slik MM3 ser ut. Den virker ganske "klumpete" designmessig)

 

Syns det ser bedre ut når det er trekanter/piler i stedet for +/-. Men om jeg ikke husker feil, så skrev du noe om å fikse det på MM forumet ?

Det ville også sett bedre ut om de strekene mellom +/- eller pilene ikke var der (Om det ikke er mulig å fjerne de kan man sikkert endre farge på de til lik bakgrunn ?). En annen ting er (nå er det snakk om pilene på iTunes skinnet på 2.xx, som er ditt om jeg ikke tar feil) at det er et hvit felt rett utenfor pilene, som burde ha samme bakgrunns farge som bakgrunnen, eller ikke et felt  rundt i det hele tatt.

 

(Er vel forresten det første screenshotet hvor ikke Led Zeppelin spilles av :p)

 

Et spørsmål helt til slutt. Vet du hvordan man får fjernet Net Radio + Web fra tree?

8391015[/snapback]

Tar det siste først. Jeg hører ikke bare på Led Zeppelin :p Jeg er en sofistikert lytter.

 

Jeg har også lyst at andre raden blir grå, men da må det komme muligheter som muliggjør det. FF har f.eks områder man kan legge til. Ikke forvent deg noe ennå, men jeg skal prøve å få gjennom noe sånt. Det er dog mange andre mye viktigere ting som først må fikses.

 

Angående "+"-tegnene så bør vel de kunne fikses på raskt, men dette er sånn grums som de sikkert tar til slutt som noen fine prikker på i-ene.

 

Du fjerner Nettradio og Internett-nodene ved å deaktivere dem her;

 

Tools>Options>Appearance>Tree>"Show Net Radio node" og "Show Web node".

 

Utrolig bra jobb, iMono. Gleder meg til MediaMonkey 3.0 blir ferdig så jeg kan begynne å bruke det. Alphaen er alt for ustabilt på mitt system, og det frister ikke lenger å bruke den gamle versjonen.

8391041[/snapback]

Takk skal du ha. Jeg og gleder meg til sluttfasen :)

Lenke til kommentar
Meget lekkert skin. Gleder meg til å prøve det i praksis når det er ferdig. :)

8433519[/snapback]

Bra at du liker det da. Men som sagt, det er enkelte ting som ikke er ferdig ennå. Spesielt bindingen mellom vindu og resten av avspilleren skal være like smooth som WMP11-skinnet, bare med en mer Vista-feeling.

 

Morten :)

Lenke til kommentar
Sikkert noe mange andre har spurt om, men når kommer 3.0 omtrent? Er de langt i utviklingen? Fine skins du lager iMono. Elsker svarte skins, og det ser ut som jeg får et i denne versjonen.

8434571[/snapback]

MediaMonkey v3 kommer når den er ferdig, men jeg vil tippe i Juni.

Lenke til kommentar

En ting jeg tror kunne vært smart er å legge ut skinsene på deviantart.com under Media Players skin kategorien der. Om man søker om det kunne man sikkert få en egen kategori som heter MediaMonkey som er for skins.

Det ville ført til at flere mennesker får høre om MM og man vil få flere tilbakemeldinger av folk som er interisert i design, kunst ect.

Dette kan også føre til at man får flere som lager skins.

Lenke til kommentar
En ting jeg tror kunne vært smart er å legge ut skinsene på deviantart.com under Media Players skin kategorien der. Om man søker om det kunne man sikkert få en egen kategori som heter MediaMonkey som er for skins.

Det ville ført til at flere mennesker får høre om MM og man vil få flere tilbakemeldinger av folk som er interisert i design, kunst ect.

Dette kan også føre til at man får flere som lager skins.

8435821[/snapback]

Det skal jeg vurdere å gjøre, men ikke ennå. Det er ikke nok funksjoner til at jeg vil at andre skal lage skins ennå. Det vil nok bli 6-7 skins tilgjengelig ved release, om ikke mer. Tre av dem er fra meg, i tillegg til noen ekstra miniavspiller-skins. Jeg har spurt en fyr om han kan lage enda et skin, så får vi se om han gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...