Straffa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) God of War 2 viser naken hud Link Endret 16. februar 2007 av avanore
Bagge Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det var et likt minispill mellom første og andre bane i GoW 1 også.
Bromlexl Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det var det jo i GOW1 og ja. Jeg banget de jentene til det ikke var flere orbs left der. Gøyalt minispill. Å det er litt av sjarmen med GOW, det er et voksenspill og sjuler ikke på det, noen steder. Å med mindre man heter jack tornton(eller noe slikt) og lever i USA, så er dette bare en bra ting.
-Mr.T- Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Dette forumets (hvertfall noen medlemmers) definisjon av voksenspill er altså: Naken hud, og å "bange de jentene til det ikke var flere orbs left der." Aha, it all makes perfect sense now! Gratulerer, dere har slått spikeren på hodet her altså unnskyld, men jeg klarte ikke å la være ...
Bromlexl Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Dette forumets (hvertfall noen medlemmers) definisjon av voksenspill er altså: Naken hud, og å "bange de jentene til det ikke var flere orbs left der." Aha, it all makes perfect sense now! Gratulerer, dere har slått spikeren på hodet her altså unnskyld, men jeg klarte ikke å la være ... 7954504[/snapback] Det var da voldsomt, det er da mange flere aspekter som gjør god of war voksenspill. Den så nøye og tilfredstillende volden. Som er nailed down to perfection. Historien, og flere ting.
Firvulag Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 liker at GOW er så kompromissløst i presentasjonen sin. vil de ha et sex-minigame så HAR de et sex-minigame. alle utviklerne skulle vært slik! (ikke at de nødvendigvis hadde sex-minigames da..)
-Mr.T- Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Er ikke noe som heter voksenspill. Alle spill er barnslige. Og min mening er at minigames med nakne berter er laget for å tilfredsstille sprengkåte hormonforvirra fjortisser, og derfor har lite med om et spill er voksent å gjøre. Samme med den "nøye og tilfredssillende volden" (som jeg antar var ironi). Historien i spill derimot, den kan vel kanskje ha noe med om et spill er voksent eller ikke å gjøre. Hvis du mener voksenspill på grunn av aldersgrensen som blir satt på produktet så ... vel, hvem forholder seg til aldersgrenser ... Gears of War er heller ikke et voksenspill på grunn av all volden og den overdrevne språkbruken. Det er vel ikke en ting i verden som tilfredsstiller en liten fjortissgutts utviklende hjerne mere enn sex, vold og overdreven bruk av "store" ord. Nå sier jeg ikke at jeg ikke liker overnevnte, men jeg prøver bare å illustrere at sex, vold og sterk språkbruk ikke har med definisjonen av voksent å gjøre
Bagge Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Vold og sex i spill er ikke voksent, men snarere pubertalt, ja. Det betyr ikke at det ikke er moro å spille spill som God of War - jeg likte det første spillet svært godt - men denslags minispill appellerer nok mer til 12-16-åringer enn voksne mennesker.
Niskivara Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Utrolig morsomt med den pissende lille steingutten som pisser i takt med sexscenen. Ganske fantastisk at de greier å lage en scene hvor nesten alt man ser er en liten steitstatue som pisser, men likevel fokuserer folk på at man får se kvinnebryst.
Knebel Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Digitale silikonmugger FTW! Også x antall år f.kr. da..
KongRudi Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Tipper GoW har ett slikt minispill fordi at de ville ha gratis reklame på gamer.no forumet, selv synes jeg lydeffektene på trykkingen var morsomme.
Mala Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ser bare for meg muligheten med Sixaxis i evt. GOW3 åpenbare seg for meg eg no altså...tehe
ballerusk Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Gjesp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7933283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå