Gå til innhold

Førsteinntrykk av Excite Truck (Wii)


ostesaks

Anbefalte innlegg

Excite truck kommer i butikkene i morgen. Har spilt det mye i hele dag og det er dritfett, særlig om man liker Burnout, Trackmania og andre litt overdrevne arcade-racere. Vannvittige hastigheter og mye airtime, hehe.

Eneste aber må være at det virker litt kort, (har runda Bronze og Silver Cuip allerede) men håper 2-player delen veier opp for dette. Masse unlockables og annet knæsk da.

Vil jobbe litt med å prøve å få Star-rating på alle banene, det virker som en utfordring.

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste aber må være at det virker litt kort, (har runda Bronze og Silver Cuip allerede)

7953584[/snapback]

Hvis det er som andre Nintendo-racingspill, så er vel noe av spilletiden, som folk ikke regner med, at spillet er designet for å kunne perfeksjonere siden scores og tider og slå highscorene sine i lang lang tid framover.

Lenke til kommentar
Høres bra ut :) Hvordan er det du låser opp biler? Tjener du noen form for penger eller poeng eller noe sånt?

7955088[/snapback]

 

Man samler poeng for stunts (kjøre nærme masser trær, snarveier, mye airtime, rundetider osv)

 

 

Hvordan er det å kontrollere bilen?

 

Føles veldig naturlig etter en liten stund, litt uvant i starten. Man snur wiimoten på siden og gasser med 2, bremser med 1 og booster med krysskontrolleren. svinger kontrolleren mot høyre og venstre og holder den bakover og forover i luften. Bilen kan styres når man svever i luften også, ganske kult.

Lenke til kommentar

Må si at jeg ble positivt overasket av grafikken. God fartsfølelse, og å styre med wiimoten gikk bedre enn jeg trodde. Tok ikke så lang tid å venne seg til. Eneste jeg hittil vil pirke litt på er at spillet virker litt kort og multiplayer mulighetene er litt svake da man kun kan spille one-to-one.

 

Gir det 7.5 av 10 :thumbup:

Lenke til kommentar

Har nå runnet spillet både på vanlig vanskelighetsgrad (excite) og den vanskeligere (super excite), tok ikke så alt for lang tid. måtte få alle banene med beste karakter for å unlocke super excite.. Er mulig å unlocke enda en vanskelighetsgrad ved å kjøre beste karakter på super excite også, men dette blir nesten å dra spillet litt utover. Men må si jeg synes spillet er kjempeartig med mye fart og spenning. Eneste jeg skulle ønske var at multiplayer (split-screen) delen var litt mer utvidet. gjerne med cupper med ai osv. blir liksom litt labert når man bare er oss to som spiller på hele banen. Spillet kunne også hatt litt flere baner og mer innhold. Men som sagt kjempefornøyd og har storkost meg i godt en uke nå, og kommer nok til å prøve å unlocke den siste vanskelighetsgraden etterhvert også ;).

Lenke til kommentar
Eneste aber må være at det virker litt kort, (har runda Bronze og Silver Cuip allerede)

7953584[/snapback]

Hvis det er som andre Nintendo-racingspill, så er vel noe av spilletiden, som folk ikke regner med, at spillet er designet for å kunne perfeksjonere siden scores og tider og slå highscorene sine i lang lang tid framover.

7956316[/snapback]

Bra det er noen som skjønner det :)

 

Jeg har aldri helt skjønt det der med alt folk raser gjennom et bilspill sine brett og når de er komt til veis ende legger det fra seg og sier det er "kort". Når sånne spill typisk sett handler om å, som du sier, perfeksjonere tider og scores, og øve på å bare blitt ørlite granne raskere for hver gang.

 

Og dette er et perfekt slikt spill spør du meg, har ikke hatt det så gøy med et bilspill på evigheter, totalt urealistisk morro med vannvittig god kontroll. Gameplay i førersetet.

 

Skal jeg klage på noe i dette spillet, så er det som en del andre sier at det ikke er en online-mode. Dette spillet hadde rett og slett tatt av online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...