XtaZ Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hei. Skal begynne å spille WoW når jeg får spillet neste uke men lurte på om det har noe å si hvilken server jeg velger? En kompis av meg bruker en server kalt alonso eller noe sånt men hver gang han skal spille så må han vente 5-10 minutter for å få en ledig plass Har dere forslag til en bra og stabil gratisserver man slipper å vente på for å spille? Har tenkt til å bli alliance hvis dette har noe å si Takker for svar
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hei. Skal begynne å spille WoW når jeg får spillet neste uke men lurte på om det har noe å si hvilken server jeg velger? En kompis av meg bruker en server kalt alonso eller noe sånt men hver gang han skal spille så må han vente 5-10 minutter for å få en ledig plass Har dere forslag til en bra og stabil gratisserver man slipper å vente på for å spille? Har tenkt til å bli alliance hvis dette har noe å si Takker for svar 7952191[/snapback] Jeg skal starte å spille snart igjen og, vi kan finne server sammen Alltid morro og lvle sammen med noen
XtaZ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Hei. Skal begynne å spille WoW når jeg får spillet neste uke men lurte på om det har noe å si hvilken server jeg velger? En kompis av meg bruker en server kalt alonso eller noe sånt men hver gang han skal spille så må han vente 5-10 minutter for å få en ledig plass Har dere forslag til en bra og stabil gratisserver man slipper å vente på for å spille? Har tenkt til å bli alliance hvis dette har noe å si Takker for svar 7952191[/snapback] Jeg skal starte å spille snart igjen og, vi kan finne server sammen Alltid morro og lvle sammen med noen 7952208[/snapback] Ja det kan vi godt Håper jeg får spillet på Lørdag men hvis ikke så har jeg det nok på Tirsdag Vet du om bra server da?
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Bra og bra Stormreaver har litt problemmer men der spiller det mange jeg kjenner, ellers kan vi finne en ukjent server og prøve ut Jeg skal på ferie en uke fra imorra så får ikke spilt før jeg kommer tilbake
Poor Leno Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Spill på Zenedar! Snakk med Shirosan, Squonk eller Mistahealer for invites til Nordic Fusion etter hvert når dere kommer opp i level! Et hyggelig norskt end-game guild!
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Spill på Zenedar! Snakk med Shirosan, Squonk eller Mistahealer for invites til Nordic Fusion etter hvert når dere kommer opp i level! Et hyggelig norskt end-game guild! 7952498[/snapback] Lite lagg der? Er det bra ally server?
Poor Leno Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Vi er Horde! Zenedar lagget mye før, men har ikke vært noe problem etter BC release!
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Vi er Horde! Zenedar lagget mye før, men har ikke vært noe problem etter BC release! 7952515[/snapback] Liker best alliance men jeg får se, har en uke og bestemme meg
Andy_12 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Gratis server? Så og si alle har lagg Edit: Jeg spillte selv på gratis server før jeg starta på WoW-europe, og det var en helt annen opplevelse på WoW-europe. Endret 15. februar 2007 av Andy_12
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Gratis server? Så og si alle har lagg 7952549[/snapback] VELDIG lagg prater jeg om nå
Gevern Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Spill på Balnazzar anbefaler^^ Er selv lvl 49 Undead Rogue der... På balnazzar hjelper alle til. Ble boosted Maraudon fra 45-47 og sånt... Balnazzar er en hyggelig server Kan hjelpe deg der jeg Mvh Gevern
Andy_12 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hehe.. Kan ikke hjelpe deg da.. Sjekk komentarer på www.wowstatus.net Jeg kom inn kanskje 1 / 5 ganger når jeg spillte på gratis, men mulig det har endret seg
pydi Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Zenedar ftw, er alliance der... velg horde for å få opp rationen ;D Endret 15. februar 2007 av pydi
Dracoknight Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Spill på dentarg.... er horde i guilden "psycho" der....høyere officer faktisk... Velger du ally, så ikke diss på deg " dracorouge"...( thats me^^ ) og er du horde...bare skrik i major city....finner sikkert noen som har hørt om meg..^^
Zepticon Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hei... Vil anbefale Spinebreaker for deg. Gammel server som tidligere har vært "spansk" men etter at det ble egne spanske realms fikk alle gratis migrates bort fra serveren og til de nye spanske. Det er ikke noe lagg, mange rerollers, og ingen problemer å skaffe pugs. Jeg er da og Guildmaster i Heart of Neltharion, og vi er en kjerne av norske spillere som i hovedsak spiller casual.
Duffo Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hei Jeg har en mage i level 11, men har hørt at shadow priest er bedre i battlegrounds... jeg vil satse mest på battlegrounds og lurte på om jeg heller skulle starte en shadow priest?
Skyttt Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg kan absolutt anbefale serveren Mazrigos. Her er vi stort sett skandinaver alle sammen, en haug med norske folk over alt. Dessuten er serveren veletablert med masse erfarne spillere. Det vil si at du finner et hyggelig miljø, mange som hjelper deg og et AH med stabile priser og godt utvalg. For snart et år siden emigrerte så å si alle lvl 60s på Stormreaver til Mazrigos, så her finner du ingen latterlig noob-kultur. Og for all del, spill Horde! Ikke fall for den latterlige, klysete alliansen. Da vil du dessverre ikke oppleve hvor artig WoW faktisk er. Ehrm...Dracoknight: Beklager å si det, men charen du har på Dentarg er stavet feil. Forstår det som om den heter "Dracorouge". Det korrekte hadde vært å skrive "Dracorogue". Rouge er en fransk sminketype.
Azagrath Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Få det inn da, han vill ha GRATISserver. 7956303[/snapback] Og gratis server er ikke lovlig, og ikke tillatt å diskutere her. Tråden er rapportert.
XtaZ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 (endret) Få det inn da, han vill ha GRATISserver. 7956303[/snapback] Og gratis server er ikke lovlig, og ikke tillatt å diskutere her. Tråden er rapportert. 7957651[/snapback] Ikke lovlig? Er det ikke lovlig å spille på hvilken som helst server så lenge man betaler spillavgiften til Blizzard på ca 100kr måneden da? Endret 16. februar 2007 av XtaZ
Anbefalte innlegg