Gå til innhold

TES: hjelp med vampyrproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det ein kode til xbox 360?? har blitt smittet av vampyrsjukdommen..når folk søvså står det feed/talk.-..finnes det noen kode som får meg vekkfrå denne sjukdommen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men eg skjønte det ikkje...står det om kode der??

7949885[/snapback]

Nei, det er en måte du kan få fjene det på uten kode...

men hvis du vil fjerne det med kode så..skal skjekke

Skrevet

Det finnes ikke koder på 360-versjonen av Oblivion. Herregud, gjør det forbanna questet hvis du vil bli kvitt vampyrismen. Eller spør i questemnet som MISP linket til i min tråd.

Og når du trenger hjelp med vampyrquesten, så ikke post her, søk på UESPWiki-sidene. Greit? :)

Skrevet (endret)

Det virker som alle tenker "Ånei, jeg er blitt vampyr, æsj!". Men det er faktisk ganske praktisk å være det. Man kan bli usynlig, man kan se mennesker på lang avstand via detect life, man blir sterkere osv... Jeg ville hvertfall vurdert å være vampyr hadde jeg vært deg, det er veldig praktisk på lav level.

Edit: ja, jeg er full vampyr selv.

Endret av Gastaa
Skrevet

Det som er så dumt er at hvis man gjør vampyrquesten og drikker motgiften så kan du aldri bli vampyr mere. Du kan bli smittet men sykdommen vil aldri gjøre deg til vampyr.

Skrevet (endret)
Les her for faen, og ikke.. IKKE kom tilbake og spør hvor du kan finne en Grand Soul Gem igjen. Ikke, okay? Nå må du begynne å tenke litt selv, lese litt, og lete i spillet selv. Du spør etter hjelp anngående alt som tar mer enn ti sekunder å tenke ut selv. Endret av Bamsemumsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...