Straffa Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ta frem popcorn og sett deg godt i stolen. Den varer i 2:30 min Link Endret 12. februar 2007 av avanore
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 aha, en lengre versjon av den vi så for lenge lenge siden.
kewell79 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) ................ Endret 12. februar 2007 av kewell79
Mala Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Var sånn ca 15 sekunder inni der mot slutten som gav meining.
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Var sånn ca 15 sekunder inni der mot slutten som gav meining. 7929336[/snapback] Slik er da stort sett alle reklamer. Man sitter å lurer på hva i h***** det er de reklamerer for, og i de siste 2 sekundene går det ett lys opp for deg.
Mala Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 I disse reklmane er det nok stor fare for at folk sliter med å komme igjennom noe som helst
benyeah Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Æsj, ble helt sliten av alt det snakket om de koppene og sånt. Sats på noe med mer fart i neste gang!
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Var sånn ca 15 sekunder inni der mot slutten som gav meining. 7929336[/snapback] Slik er da stort sett alle reklamer. Man sitter å lurer på hva i h***** det er de reklamerer for, og i de siste 2 sekundene går det ett lys opp for deg. 7929379[/snapback] Nuvel, eg vil no seie at Colgate går rett på sak.Samme med Spar, Nike, Adidas, Samsung, og XBOX 360 reklamane. Ein køyrer ikkje 2 minutt og 15 sekund med hibby jibby -- då skiftar hvertfall eg kanal. Men det er vel kansje berre meg.
Jon_ Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 PS2-reklamene var vel ofte også ganske fjerne... tror marketinggruppa til Sony er en gjeng alternative folk
ostesaks Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hehe, er det noe Sony kan, så er det reklame. Har sett den før, men den er dritkul; her har MS og ninty mye å lære (og dette sier jeg som Wii/DS mann)
lonnj89 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) PS2-reklamene var vel ofte også ganske fjerne... tror marketinggruppa til Sony er en gjeng alternative folk 7929755[/snapback] Evt. en gjeng med idioter som tror at alle har hørt om cell Nei, dette er nok ikke den rette reklamen som fenger vanlige folk fra gaten. Endret 12. februar 2007 av mX
-Mr.T- Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) "A processor that will change the world of entertainment" La oss legge til: Real-time weaponchange. Kurere kreft og fattigdom. Fjerne reklamer altså ... som ikke har noe med ps3 å gjøre annet enn at ps3 har en cell prosessor, noe som hvermansen ikke kommer til å skjønne et kvekk av. Dette er myntet på alternative hardware-geeks som sniffer knust blu-rayplatestøv og spiser algoritmer. Edit: Da er denne bedre. Den viser hvertfall noe som man kan forstå. Endret 12. februar 2007 av Appleseed
boundishh Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 synes reklemen var bra jeg men hvis de skal vise den på tv burde de korte inn på koppe delen ...
Mala Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 synes reklemen var bra jeg men hvis de skal vise den på tv burde de korte inn på koppe delen ... 7929819[/snapback] Eller droppe den delen heilt, og istedet vise klipp fra lanseringstitlene på rekke og rad, samt ta tilbake det gamle gode slogan: Do not underestimate the power of the Playstation Bort med den latterlige This is living, som i tillegg har ein font som får deg til å tenke på Cola`en du nettopp tok opp fra handleposen Kan det vere at Sony rett og slett kvir seg for å vise spillene til allmenheten eller?
ttt Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 synes reklemen var bra jeg men hvis de skal vise den på tv burde de korte inn på koppe delen ... 7929819[/snapback] Vil tru den er retta mot det amerikanske markedet der koppestabling er større (visstnok ein vanleg gymaktivitet fleire plassar). I Noreg ville nok ikkje denne reklama passa så godt.
Jon_ Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 "A processor that will change the world of entertainment" La oss legge til: Real-time weaponchange. Kurere kreft og fattigdom. 7929815[/snapback] Hva er dette real-time weaponchange for noe?
boundishh Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 det er bare et sitat fra en e3 sony presse konferanse.. for snart et år siden som xboysa forsatt synes er morosomt
-Mr.T- Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det sitatet kommer til å leve evig. Ikke på grunn av xboys, men på grunn av at det var noe av det teiteste ever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå