Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07

Wizendraw

Anbefalte innlegg

Skrevet
De pleier å stenge inlogginen 0850 for at folk ikke skal kunne sitte klare.

8011648[/snapback]

Og det vil seie at ein må logge seg inn før 0850 for å vere klar, eller blir alle som er innlogga kasta ut 0850?

8014671[/snapback]

Tror man blir kastet ut :)

Vil ikke banne på det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror dere man kan kjøpe billetter på posten i andre byer enn i Oslo?

8019329[/snapback]

Jepp!

8019338[/snapback]

Flott! Bor i Bergen og vil ikke gå glipp av Metallica. :D

Skrevet

Uff, var på ferie til nå og så ikke muligheten for å melde meg inn i Metclub. Håper det lar seg gjøre å få billett på mandag, hvis jeg sitter klar. Men det bør det vel?

Skrevet

Hadde gledet meg til å skaffe biletter til konserten, men selvfølgelig får jeg ikke lov pga vi er på hytta mi i Kragerø den uken. Jeg bønnfallte faren min, men nei; det var ikke snakk om at jeg skulle ta bussen hjem alene =/

Uflaks :(

Skrevet (endret)

Men om jeg ringer det 815-nummeret, reserverer jeg bare bill. så jeg må hente dem på kontoret dems?

Har liksom bare en sjanse til å kjøpe bill., og det er på billettservice.no.. :(

Kanskje Postkontoret får inn? :/

Har så lyst på bill. :p

Edit: Leif..

Endret av Haakon*
Skrevet

Hvis jeg ringer eller går inn på billettservice i morra.. har jeg skjønt det riktig at jeg må ned på postkontoret f.eks. innen noen dager for å hente og betale billettene? Isåfall kan det bli noen ledige billetter hvis de ikke hentes?

Skrevet
Hvis jeg ringer eller går inn på billettservice i morra.. har jeg skjønt det riktig at jeg må ned på postkontoret f.eks. innen noen dager for å hente og betale billettene? Isåfall kan det bli noen ledige billetter hvis de ikke hentes?

8025899[/snapback]

Jepp, det er sånn det vanligvis fungerer..

Jeg har kjøpt billetter selv på fulle konserter, etter at hentefristen gikk ut.. pleier å være 3-4 dager tror jeg..

Skrevet

Tar sikkert ikke lange tida. Men jeg ville ha vært der klokka 0900 å vært klar til å ringe og trykke på websida.

Dere får ha lykke til med billettkjøpet! Er så evig glad for at jeg har mine ved siden av meg nå, og kan sove lenge imorgen : D

Skrevet

Noen som vet hvordan policyen til Billettservice er på følgende scenario:

Jeg bestiller fire billetter, går på posthuset og ber om å få hente tre av dem, fordi jeg ikke skal ha den siste.

Får jeg da ikke hente noen av billettene, eller går det greit?

Skrevet

Off... allereie stor pågang på sida...

Postkontora. Har dei eit fast antal med billetter som dei skal selje ut? Har dei dei fysisk?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...