Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Funker ikke for meg når jeg er logga inn på billettservice heller. Mulig det funker å ringe dit eller noe?

7998725[/snapback]

 

Du skal da kunne bestille slik som jeg har gjort... det første jeg gjorde var å trykke på den linken der alt kom på engelsk på billettservice... så funka det ikke... da logga jeg meg inn på billservice, funka heller ikke... lukka vinduet og gikk tilbake til metclub, trykka på den linken under "norsk bill eller no sånt" valgte antall og tada.... gikk rett til selve bestillingsdelen... det SKAL fungere å bestille over nett!

 

Tviler uansett på at du får bestillt via tlf!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig at det fungerer for noen, men ikke for andre. Meldte meg jo inn i Metclub og alt for disse billettene. Håper det ordner seg.

7998748[/snapback]

 

Tviler på at det skal ha noe si hvor lenge man har vært medlem .... har vært medlem siden 2004 men det skal jo ikke ha noe å si! Dere som ikke får til får bare fortsette å prøve! Er masse billetter uansett! :)

Lenke til kommentar

Der fikk jeg det til, men jeg måtte bruke IE7 på en annen maskin...

 

Så da har jeg fire billetter til Metallica :w00t:

 

Edit: Etter 45 minutter med en god del banning for å si det pent så er dette den beste beskjeden jeg har fått på flere månder :love:

 

Du kjøpte 4 billett(er) til:

________________________________________________________________________

 

METALLICA

VALLE HOVIN, OSLO

tir, 10.07.07 kl.17:00

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Merkelig at det fungerer for noen, men ikke for andre. Meldte meg jo inn i Metclub og alt for disse billettene. Håper det ordner seg.

7998748[/snapback]

 

Går det til helvete så kan du trøste deg med at bladet dems, So What! er verdt innmeldingen alene :)

 

Mens som sagt test med IE7 hvis du har muligheten...

Lenke til kommentar
Gratulerer, skal se om jeg ikke finner en gammel maskin eller noe. Kan det ha noe med at jeg kun har prøvd på trådløst nett til nå? Skal teste med fastnett.

7998832[/snapback]

 

Det spiller ingen trille! Men jeg har IE7 og har ikke tenkt over at det kan ha noen forskjell!

 

Lykke til! Grattis Manx!!

Lenke til kommentar

Da var det bare og se om jeg klarer å få tak i noen billetter til showet i Stockholm to dager senere :hmm:

 

Greit å ha en kollega som bor i sverige, så tenkte jeg skulle bestille og få han til å hente de på posten der borte hvis de ikke sender til Norge...

 

Edit: Gratulerer, moro ikke sant...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...