Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan policyen til Billettservice er på følgende scenario:

 

Jeg bestiller fire billetter, går på posthuset og ber om å få hente tre av dem, fordi jeg ikke skal ha den siste.

 

Får jeg da ikke hente noen av billettene, eller går det greit?

8027426[/snapback]

Det går helt fint. Hvis du ikke henter noen av dem, blir de jo uansett lagt ut igjen automatisk.

Lenke til kommentar

Jeg er også dritstressa, men vi er mange kamerater med telefoner, så dette skal gå bra. Forresten, en kompis av meg som jobber på posten sa at det ikke er noe problem å bare hente ut 4 av 6. (For 6 er vel maks?)

 

Nå kom det opp at det var for mange brukere på metallica konserten, og jeg havnet i kø igjen, dumme nettside

Lenke til kommentar

Hopper jo fram og tilbake på den ventetingen jeg... er sikkert på 30% eller noe og har ventet 10 minutter nå.

 

EDIT: HVa skjer? Kom plutselig inn på sida og fikk velge arrangement og slik, men da jeg trykke på "Finn billetter" hoppet jeg tilbake i køen, bare nå er det ingenting som indikerer plassen min i køen.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Hopper jo fram og tilbake på den ventetingen jeg... er sikkert på 30% eller noe og har ventet 10 minutter nå.

 

EDIT: HVa skjer? Kom plutselig inn på sida og fikk velge arrangement og slik, men da jeg trykke på "Finn billetter" hoppet jeg tilbake i køen, bare nå er det ingenting som indikerer plassen min i køen.

8027593[/snapback]

 

 

dette skjedde netopp til meg å

Lenke til kommentar

Hmm, av en eller annen rar grunn ble jeg først logga ut etter å ha stått LENGE i kø, så logga jeg inn og slapp praktisk talt forbi køen. Så bestilte jeg fire billetter og slapp gjennom hele veien, knotta kredittkortinfo, og tydeligvis er den nå bestilt.

Tjoho!

 

Men en ting jeg stussa over: jeg har ikke eget kredittkort (er bare 17, stakkars), så jeg brukte pappa sitt. Likevel brukte jeg min egen bruker, og det eneste jeg ble bedt om av kredittkortinfo var kortnr. og utløpsdato. Det pleier å være mye mer personalia som behøves - betyr det at billettservice går ut ifra at det er mitt kort? Blir ikke det i så fall litt kluss ettersom det IKKE er mitt kort? :hmm:

 

EDIT: Var det forresten noen som ikke brukte kredittkort? Jeg så ingen andre muligheter da jeg skulle bestille, hadde egentlig tenkt til å hente dem på posten.

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...