Gå til innhold

Den store Matrix tråden!


Movieheart

Anbefalte innlegg

Har lett litt rundt på forumet her og har liksom ikke funnet noen Matrix tråd. Kan hende det er jeg som ikke har letet godt nok, men starter denne tråden likevel.

 

Dette er noen fantastiske filmer som jeg synse burde få sin egen tråd her på forumet.

 

I denne tråden tenkte jeg vi kunne dele erfaringer med filmene og kanskje noen kan komme med forklaringer på forskjellige ting i Matrix-universet. Med andre ord i denne tråden kan vi diskutere alt som har med Matrix å gjøre! :thumbup:

 

Jeg har nettopp sett gjennom alle Matrix filmene og jeg synes film 1 er den beste. Elsker scenen der Neo og Trinity kommer inn i bygningen, og går gjennom metall detektoren og han vakten sier at han skal fjerne alle metall tingene han har på seg. Så åpner han frakken og vakten sier bare: "Oh shit!" :!:

 

Håper det er noen "fans" der ute som kan komme å diskutere i denne tråden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker alle tre filmene! Synes de er geniale, rett og slett :)

 

Elsker alle slåsskampene, med og uten våpen. Musikken er så utrolig bra, og gir meg frysninger fra topp til tå!

 

Husker første gangen jeg så de. Satt og tenkte: "Hvor smarte er ikke de som har skrevet denne historien!?".

 

The Matrix og LOTR er de beste triologiene! :D

Lenke til kommentar
Har ikke det dessverre!

 

Hva er det du ikke skjønner? Kan jo prøve å svare deg :p

7920670[/snapback]

 

Det meste rett og slett... :p

 

Men mye arkitekten osv.

Hvordan Matrix systemet er bygd osv.

 

EDIT: Fant en masse stoff på wikipedia.org :w00t:

Så jeg sitter å tenker litt på om jeg skal lage en del info om de forskjellige personene i Matrix verdene og legge det inn i første post?

Hva sier dere til det?

 

Kanskje noen kan hjelpe meg og? :tease:

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Joda, men slik blir det jo! Det hadde ikke vært mye spenning hvis ikke Zion var så truet p.g.a. krigen. Det gjorde jo at Neo måtte forte seg så veldig!

 

Jeg synes det blir litt feil å si at man liker én film i en triologi. Det er jo egentlig en og samme filmen, bare delt opp i tre. Det er at du likte den første den best er greit nok :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir litt feil å si at man liker én film i en triologi. Det er jo egentlig en og samme filmen, bare delt opp i tre. Det er at du likte den første den best er greit nok :)

7922416[/snapback]

Nei. Det er absolutt ikke feil. Matrix var ikke tenkt som en trilogi med det første. Joel Silver spurte Wachowski-brødrene om de ville lage mer matrix-filmer. og siden de følte at de hadde så mye stoff tenkte de at de kunne skrive noen manus til.

 

Så å si at jeg bare liker en film i en trilogi som aldri var ment å bli en trilogi blir ikke feil.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...