Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg holder på men en hjemmeside for fotballklubben min. Siden er laget i xhtml, php og med mySQL. Jeg er rett og slett ute etter kritikk på den! Hva kan jeg gjøre for at den skal bli bedre? Er det noe på siden som absolutt ikke faller i smak?

 

Siden: http://www.kvernbit.net

 

OBS: Siden funker best i Mozilla Firefox (duger også i explorer, men ikke opera) jobber med å finne grunnen!

 

Takker på forhånd for all respons!

Endret av Blackburn_Forever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg holder på men en hjemmeside for fotballklubben min. Siden er laget i xhtml, php og med mySQL. Jeg er rett og slett ute etter kritikk på den! Hva kan jeg gjøre for at den skal bli bedre? Er det noe på siden som absolutt ikke faller i smak?

 

Siden: http://www.kvernbit.net

 

OBS: Siden funker best i Mozilla Firefox (duger også i explorer, men ikke opera) jobber med å finne grunnen!

 

Takker på forhånd for all respons!

7908660[/snapback]

 

Siden var ikke særlig pen.. Men headeren var forferdelig..

 

Ville satset på litt andre farger..

 

/Jan Tore

Lenke til kommentar

jeg synes du burde gjøre noe mer ut av det. det der er alt for enkelt og simpelt. headeren er ikke så veldig pen og om det hadde vært jeg som skulle besøkt hjemmesiden til klubben din, så hadde jeg ikke holdt meg der inne lenge.

 

andre farger, lyse og friske farger gjør susen :)

liker derimot, menyen din, måten den er oppbygd på osv. Men det må være det eneste. Liker derimot ikke designet på menyen, men måten den fungerer på.

 

dvs:

 

- Bruk andre farger

- Bruk større overskrifter når du skal lage en overskrift

- Du må sørge for å skille mellom forskjellige elementer.

- Få deg en helt ny header i alle fall.

- Prøv å gjør siden større.

 

Utenom det så har jeg ikke så mye mer å si om akkurat det.

Lenke til kommentar

Rett og slett litt for enkel side. Prøv å gjøre litt mer ut av hovedsiden! Få med litt nyheter f.eks..

 

Virka også litt unødvendig med at man må registrere seg. Ikke noe frekt ment, men folk er kanskje ikke veldig interesserte i siden i utganspunktet. Hvis man da i tillegg må registrere seg, vil nok mange klikke X med en gang!

 

Jaja, en side har du fått opp! Er sikker på at den blir bedre etterhvert!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke akkurat så sprudlende. Hva med å bruke litt farger? Hvorfor står det som underliner: Hvor hva du ser er hva du får? Kan det ikke bare stå: Hva du ser er hva du får?

:)

Lenke til kommentar
Menyen din er på to linjer i Firefox.

 

Du må bruke http:// foran linker for at de skal bli klikkbar.

7913092[/snapback]

 

Hm, menyen er på to linjer? Bruker selv firefox og er bare på en linje her. Linkene er også klikkbar. Noen andre som får menyen over to linjer? :ermm:

 

Rett og slett litt for enkel side. Prøv å gjøre litt mer ut av hovedsiden! Få med litt nyheter f.eks..

 

Virka også litt unødvendig med at man må registrere seg. Ikke noe frekt ment, men folk er kanskje ikke veldig interesserte i siden i utganspunktet. Hvis man da i tillegg må registrere seg, vil nok mange klikke X med en gang!

 

Jaja, en side har du fått opp! Er sikker på at den blir bedre etterhvert!

 

Lykke til :)

7913146[/snapback]

 

Takk for det! :)

 

Nyheter og greier kommer, siden inneholder ingenting nå ettersom jeg ført må få designet på plass. Det at mange ikke er interesserte i siden i utganspunktet er helt korrekt. Siden er bare laget for 20-30 spillere på laget(der jeg var den "best" egnete til å lage nettside. Derfor vil vi har registrer funksjon slik at vi har kontroll over hvem som bruker siden. Registeringen skal også linkes opp til forumet (som jeg ikke har laget ennå)

 

Ikke akkurat så sprudlende. Hva med å bruke litt farger? Hvorfor står det som underliner: Hvor hva du ser er hva du får? Kan det ikke bare stå: Hva du ser er hva du får?

:)

7913302[/snapback]

 

Hehe, jo det kan du si! Teksten blir nok ikke som den er nå, bare smalt i sammen en tekst for og se hvordan det så ut!:)

 

Takk igjen for gode tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Menyen din er på to linjer i Firefox.

 

Du må bruke http:// foran linker for at de skal bli klikkbar.

7913092[/snapback]

 

Hm, menyen er på to linjer? Bruker selv firefox og er bare på en linje her. Linkene er også klikkbar. Noen andre som får menyen over to linjer? :ermm:

 

 

Tenkte på link her i forumet. Beklager at jeg ikke var mer klar. Se på innlegget ditt rett over mitt første. :)

 

Jeg bruker versjon 2.0.0.1 av Firefox. Jeg får linken til turneringer på egen linje.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Sida var flott den!

 

Fugnerer fint i Internet Explorer 7. Det er den weblesern du bør optimalisere den for. Resten av nettleserene er det så få som bruker så det er lite vits og legge ned så velig masse tid i det.

 

Ser at noken klager over fargene... tjah... veit ikkje heilt.

Har dere drakter i fotballlaget deres, så burde du kanskje velge noken av dei samme fargene som draktene deres har, eventuelt logoen.

Lenke til kommentar
Fugnerer fint i Internet Explorer 7. Det er den weblesern du bør optimalisere den for. Resten av nettleserene er det så få som bruker så det er lite vits og legge ned så velig masse tid i det.

7914646[/snapback]

Øh, attedetvar??!?

 

Utrolig mange sitter på andre nettlesere enn IE7, jeg nevner i fleng: IE5.5, IE6, Firefox, Opera, Safari, osv...

 

HW.no har undersøkt hvilke nettlesere som ble brukt mest av deres besøkende, og der hadde IE7 en markedsandel på 9,2%. Både Opera, Firefox og IE6 hadde vesentlig høyere resultater. På forumet (diskusjon.no) var bruken av IE7 nede i 4,7%...

 

Det er også verdt å nevne at kun de som har Vista eller XP har tilgang til IE7. Nesten 15% av besøkende på hardware.no kjører andre operativsystemer, og kan derfor aldri skaffe seg IE7.. De som eventuelt bruker pirat-versjoner av XP får heller ikke oppgradert til IE7.

 

kilde

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Menyen din er på to linjer i Firefox.

 

Du må bruke http:// foran linker for at de skal bli klikkbar.

7913092[/snapback]

 

Hm, menyen er på to linjer? Bruker selv firefox og er bare på en linje her. Linkene er også klikkbar. Noen andre som får menyen over to linjer? :ermm:

 

 

Tenkte på link her i forumet. Beklager at jeg ikke var mer klar. Se på innlegget ditt rett over mitt første. :)

 

Jeg bruker versjon 2.0.0.1 av Firefox. Jeg får linken til turneringer på egen linje.

 

Ørjan...

7914580[/snapback]

 

Hehe, okay! Jeg leste innlegget litt fort, burde skjønt at det var her i forumet du mente!:)

 

Det var sabla merkelig, jeg bruker også Firefox versjon 2.0.0.1 og får hele menyen på en linje. Kan det ha noen sammenheng med skjermen?

Lenke til kommentar
*snip*

7914993[/snapback]

Takker. Du sparte meg for et lite raseriutbrudd :innocent:

 

Resten av nettleserene er det så få som bruker så det er lite vits og legge ned så velig masse tid i det.
Ikke enig. Hvorfor skal de som har valgt noe annet enn det de som har laget siden ønsker måtte straffes? Siden skal tilpasses og være tilgjengelig for flest mulig (aller helst alle). Ikke bare de med den ene nettleseren.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...