Latias Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville heller ha Johnny i serien, enn Sam...
MartinF Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville heller ha Johnny i serien, enn Sam... Neei, er noe med hun som jeg liker Men jeg vet ikke hva den hemmeligheten er jeg. Hva har jeg gått glipp av egentlig?
MartinF Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Aha, da har jeg jo ikke gått glipp av noe... Husker jeg så han nissen ligge under det treet eller hva faen det var, også kom Sam å hjalp han. Aner ikke hva som har skjedd før mellom dem liksom Men greit, da får jeg bare følge med.
Latias Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Aha, da har jeg jo ikke gått glipp av noe... Husker jeg så han nissen ligge under det treet eller hva faen det var, også kom Sam å hjalp han. Aner ikke hva som har skjedd før mellom dem liksom Men greit, da får jeg bare følge med. Nissen skulle sette gavene under treet da!
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Jeg ville heller ha Johnny i serien, enn Sam... Hva har skjedd?
Latias Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Sam var enda mer patetisk. Hun dør btw ganske snart. Men hun planlegger selvmordet skikkelig, slik at det skal se ut som at Jack og Martha drepte henne.
Raste Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Er et par uker til, så på YouTube i går og i de episode Cassie, Sally reiser er hun med enda og de var med i 4608/09.
Autumn Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Sam var enda mer patetisk. Hun dør btw ganske snart. Men hun planlegger selvmordet skikkelig, slik at det skal se ut som at Jack og Martha drepte henne. Hvorfor vil hun at folk skal tro at de drepte henne? Betyr det at Martha og Jack blir sammen igjen? :!:
Latias Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Sam var enda mer patetisk. Hun dør btw ganske snart. Men hun planlegger selvmordet skikkelig, slik at det skal se ut som at Jack og Martha drepte henne. Hvorfor vil hun at folk skal tro at de drepte henne? Betyr det at Martha og Jack blir sammen igjen? :!: Hun hater begge to, vil visst ikke at de skal bli sammen igjen.
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hmmm men hun har jo en sønn, bare dør fra han liksom :s
Latias Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Altså, politiet er etter henne. Da tenker hun at det er bedre å sende Jack/Martha til fengsel, enn seg selv.
RainbowLady Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Oh yes, it's a spoiler inside a spoiler. Hadde Sam vært smart, hadde hun heller holdt seg i livet og så gnidd seg godt i hendene når Martha får kreft, mister hennes og Jack's ufødte barn, og Jack blir drept på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå