Gå til innhold

Ny tjeneste: SMS-Mamma


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vi sender selvfølgelig ikke SMS gratis. Det finnes kun to selskaper i Norge som kan gjøre det, og det er Telenor og Netcom.

 

Uten at jeg kan gå ut med de nøyaktige prisene vi/Apparat betaler for sms, så kan jeg si såpass at 48 øre er omtrent så hyggelig pris det går an å sette på SMS Mamma med tanke på de kostnadene vi har for utsendelse og drift. For at du i det hele tatt skal kunne få billige sms-priser av Telenor og Netcom må  du sende i volumer på hundretusener. Det er vi naturligvis ikke i nærheten av, og derfor må vi betale samme pris som småoperatørene der ute.

 

Så kort fortalt er ikke Amobils intensjon med SMS Mamma å tjene penger. Vi tilbyr tjenesten fordi vi tror den er nyttig for leserne våre, og fordi vi synes det er en fin måte å profilere oss mot nye brukergrupper.

7938526[/snapback]

 

Hvilke priser opererer dere med, til utlandet? F.eks Storbrittania...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Så kort fortalt er ikke Amobils intensjon med SMS Mamma å tjene penger. Vi tilbyr tjenesten fordi vi tror den er nyttig for leserne våre

7938526[/snapback]

 

Bullshit? Tilbyr tenesten fordi den er nyttig for leserene? Hvorfor ikke bare fortelle om biip sin teneste som var ute før dere da? Mener du det er en bra teneste når man kan sende så mye sms man bare vil for 20 kr i mnd? Eller 13 øre pr sms for den del både fra internett og mobil? Jeg tror dere gjør dette 1: For å tene penger 2: for å profilere dere. Ingenting galt i det, men å si noe annet blir bare dumt.

 

Alle som bruker denne tenesten betaler mye mer enn de kunne gjøre om de bruker Vyke sin teneste. 13 øre pr sms og gratis ringing.

Lenke til kommentar
Så kort fortalt er ikke Amobils intensjon med SMS Mamma å tjene penger. Vi tilbyr tjenesten fordi vi tror den er nyttig for leserne våre

7938526[/snapback]

Bullshit? Tilbyr tenesten fordi den er nyttig for leserene? Hvorfor ikke bare fortelle om biip sin teneste som var ute før dere da?

8355779[/snapback]

Herregud!

Ta deg iallfall tiden til å lese alt før du begynner å komme med slik kjeftskap.

 

"det du trenger å vite"

 

15) Dette finnes jo på Biip også?

 

Det stemmer. Amobil og Biip har sammen enerett på SMS Mamma. Tjenesten er opprinnelig utviklet av Apparat AS. Tjenesten og prisene er like uansett hvem av oss du bruker.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare fortelle om biip sin teneste som var ute før dere da?

8355779[/snapback]

Mulig jeg tolket denne feil?

 

Trodde du var sur for at amobil ikke nevnte at biip hadde en lik tjeneste.

 

Men jeg ser heller ikke logikken i at begge lanserer samme tjenesten, uten at de har noen konkuranse seg imellom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle som sender masse meldinger og er opptatt av prisen.. skaff dere et abb med gratis sms.. f.eks djuice non-stop.. dette lønner seg IKKE for dem som ringer endel.. det koster 299 mnd.. men da har du 100% gratis sms.. og mms.. men er noe av det dyreste å ringe med.. dette vet jeg godt siden jeg har hatt dette i lenge tid nå.. og skal snart bytte siden jeg ikke sender så mye sms lengre..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har ikke lest gjennom hele tråden, men jeg har et ønske om forbedring.

 

Det gjelder MSN-klienter unntatt Windows Live Messenger.

Jeg bruker aMSN, på Ubuntu, og opplever at "Ny linje"-tegnet ikke fungerer. Jeg antar at det har noe med hvilket tegn som brukes. I WLM blir det ny linje, mens i aMSN blir det en liten firkant, som ser stygg ut.

 

Ikke noe stort problem, men noe som burde være enkelt å forandre på.

 

Ellers takk for en fin tjeneste! :) Bruker den mye. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Så kort fortalt er ikke Amobils intensjon med SMS Mamma å tjene penger. Vi tilbyr tjenesten fordi vi tror den er nyttig for leserne våre

7938526[/snapback]

 

Bullshit? Tilbyr tenesten fordi den er nyttig for leserene? Hvorfor ikke bare fortelle om biip sin teneste som var ute før dere da? Mener du det er en bra teneste når man kan sende så mye sms man bare vil for 20 kr i mnd? Eller 13 øre pr sms for den del både fra internett og mobil? Jeg tror dere gjør dette 1: For å tene penger 2: for å profilere dere. Ingenting galt i det, men å si noe annet blir bare dumt.

 

Alle som bruker denne tenesten betaler mye mer enn de kunne gjøre om de bruker Vyke sin teneste. 13 øre pr sms og gratis ringing.

8355779[/snapback]

 

Vi ønsker selvfølgelig å tilby tjenester i eget navn. Om Amobil hadde hatt som intensjon å tjene penger direkte på tjenesten, hadde vi heller ikke hatt problemer med å innrømme det. :)

 

For å slippe misoppfatninger donerer vi alt overskudd fra SMS Mamma til Amnesty International.

 

http://www.amobil.no/nyhet/amobil_no/amobi...r_amnesty/40836

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...