Gå til innhold

Dansespill til Wii (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heh, og jeg trodde jeg fikk bra nok workout av wii- boxing... :)

Wiimote+nunchuck+dansematte = svett :whistle:

Endret av Dipso
Skrevet

Neimen har du sett, et party spill til Wii. Eller, enda et :p

Morsomt dette, Wii er jo som skapt for party spill, dog jeg tror jeg må finne en måte å forsterke reimene (surre dem inn med noe kanskje?) før jeg slipper kompisene løs med dette...

Skrevet

Genialt. Simpelt genialt. Wii har så ufattelig mange potensialer at det er sinnsvakt, og det er bare rent spillmessig. Tenk hva du kan plugge til Wiimoten. Morsomt.

Skrevet

Party spill å party spill. Dette spillet er slitsomt. Ikke noe forse spill iværtfall. Kjøpte dette til PS2 i håp om å kunne det bruke det som forse spill sammen med GH og Singstar. Funket ikke helt det gitt. Svetten renner etter en sang på slike spill.

Men morsomt? JA, definitivt!

Skrevet

Kanskje noen kreative hoder kan klekke ut en oppfølger til sexgames for C64 fra 1985, med interaktiv penisring, dildo osv? hadde vært gøy :mrgreen: fint festspill

Skrevet
Party spill å party spill. Dette spillet er slitsomt. Ikke noe forse spill iværtfall. Kjøpte dette til PS2 i håp om å kunne det bruke det som forse spill sammen med GH og Singstar. Funket ikke helt det gitt. Svetten renner etter en sang på slike spill.

Men morsomt? JA, definitivt!

7884597[/snapback]

Hm, har hørt at DDR er genialt vors-spill(hihi), ta noen øl-> ut på dansematta -> alkoholen rusher rett ut i blodet.

Skrevet
Kanskje noen kreative hoder kan klekke ut en oppfølger til sexgames for C64 fra 1985, med interaktiv penisring, dildo osv? hadde vært gøy :mrgreen: fint festspill

7885737[/snapback]

... så det er sånne fester du har? :blush:

Skrevet (endret)

det er vel slike fester han skulle ønske han hadde :p

men mulighetene til wii er store... men akkurat på dette punktet er de vel ikke større enn til andre konsoller? dansematter har det jo vært til f.eks. Ps2 i evigheter...

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Joa, men nå har vi også krav til hvordan vi beveger armene for å forbedre scorene i dette spillet. Etter som jeg forstod det hvertfall. Ikke nyskapende, men gjør et slitsomt spillkonsept enda mer slitsomt og forhåpentligvis desto mer morro og.

Har selv ikke sett noe slikt før.

Endret av kvitrafn
Skrevet (endret)

Wikipedia - The cord for the Nunchuk is approximately three and a half to four feet long. The orignal designed Nunchuk was much longer.

Det vil si metern? Litt i korteste laget,får håpe på trådløse nunchucks.

Endret av kvitrafn
  • 1 år senere...
Skrevet

Så det var sånn at du brukte både armer og ben på dansespillet til wii, noen som vet om man må bruke armene eller om man kan velge og bare bruke bena? :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...