Gå til innhold

Tror du på WOW guider?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja som overskriften sier, tror du pa alle de guidene til WOW som blir solgt rundt på nette nå?

Alle de hvordan komme opp på lv. 60 på 7 dager eller hvordan tjene en masse gull som lv. 1 spiller

Tror du på at disse guidene er til noe hjelp?

Edit: Det tror ikke jeg :tease:

Endret av hemi-cuda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort meg så mye formening om det, men jeg vil tro det er artigere å spille på sin egen måte i stedet for å spille etter ei bok?

Skrevet

Vet ikke med de som koster, men jeg har veldig god erfaring med gratisguiden Jame's Alliance Leveling Guide som dekker fra 40-60. Ser ingen grunn til at betalingsguidene ikke skulle fungere like bra.

Når det gjelder guider for å tjene gull har jeg ingen anelse.

Skrevet

Er jo lett å få tak i "betal-guidene" gratis også da :p Og de er ikke bedre enn f.eks. Jame's Alliance Leveling Guide, så ikke bruk penger på det.

Skrevet
Ja som overskriften sier, tror du pa alle de guidene til WOW som blir solgt rundt på nette nå?

Tror du på at disse guidene er til noe hjelp?

Edit: Det tror ikke jeg :tease:

Med mindre du er veldig flink til å levle, og kan de fleste questene i hodet, så fungerer leveling-guides så bra som bare det.

"Tjene penger fort-guidene" er sikkert litt mer tvilsomme.

Skrevet

Med mindre du er veldig flink til å levle, og kan de fleste questene i hodet, så fungerer leveling-guides så bra som bare det.

"Tjene penger fort-guidene" er sikkert litt mer tvilsomme.

7878954[/snapback]

Enig med deg der. Hvis noen lager en guide der det står "ta tailoring og selg masse av "xxxx" på AH", vil jo flere selge dette produktet på AH. Da blir marginene mye mindre (man kan til og med gå i minus). Trikset er å finne en nisje som ingen andre vet om. Og finner du dette; ikke post om det på et forum :)

Skrevet

Jeg har joanas guide, fant den gratis på internett. Den er veldig deilig da.

Jeg orker ikke sende den på mail osv. til noen om dere spammer mer på PM :p

Skrevet
Tror det å bli level60 er like mye arbeid enten man bruker en guide eller ikke, men dersom man bruker en guide, blir det jo litt mer målrettet.

7879493[/snapback]

Min er faring er at det er uendelig mye lettere med guide.

Lot meg guide fra 45-60, og det gikk så fort at jeg ble kalt for nerd, geek, nolifer og gud vet hva ^^

I tillegg synes jeg det var ganske gøy med guide også. Du får med deg stemning og områder og alt mulig, men som Melkekartong sier er det målrettet. Det er også deilig å slippe å føle deg bortkommen og ikke vite helt hva man skal gjøre.

Skrevet

Guider funker klart veldig bra, jeg har fulgt en nå og har spilt opp en pala til lvl 19 så langt på 12 timer played, spilt de 3 siste dagene uten noe særlig rested.

Nå om det kanskje ikke er så veldig bra i deres øyne så kan jeg informere med at jeg vanligvis har ligget på 20 timer - 1 day played til 20..

Flink til å surre bort tid på ting jeg egentlig ikke vet hva er... :blush:

Jeg pleier få problemet; Hvor skal jeg dra nå, ved å følge en guide slipper du det problemet og jeg synes det er MYE morsommere å følge en guide for da vet du hva du skal gjøre hele tiden + lvle er kjedelig så jo fortere det går jo morsommere, bare det å se at man lvler fortere enn vanlig er motiverende til å fortsette.. :thumbup:

Skrevet

Bruker selv Joana's Guide.

har brukt den så mange ganger nå at jeg begynner å kunne den selv, den er veldig fin med 1-70. Altså, bloodelf er også inkludert.

Levlet en Belfadin fra 1-29 denne helgen, noe som er sinnsykt fort med 11 timer søvn om dagen.

Skrevet

holder på å bruke jame's guide no, er lvl 32 på en warlock og hittil er jeg veldig fornøyd, han beskriver alt du må gjøre i detaljer for å komme til lvl 60 så fort som mulig.

OT: vet noen om han har laget en guide fra 60-70?

Skrevet

Har selv Joana's Guid, kjøpt og betalt.

http://www.joanasworld.com/

For en som er ny i WoW, kun spilt noen måneder tilsammen, er en slik guid utrolig kjekt. Veldig greit og vite rekkefølgen på quest, samtidig som alle quest er linket til både alcamizer og totbot.

Samtidig har han faktisk filmet sitt 4d 1-60 runde, så man kan se hvordan alle quest gjøres. Greit når man skal ta elite mobs osv.

Samtidig er quiden lagt opp så du hele tiden gjør quest som du får da max poeng på. Det er jo ofte et problem når man bare surer rundt i en sone at man får quest med veldig lav level, så man nesten ikke får poeng.

For dere som har x antal level 60's så er det vell kasnje ikke så stor bruk for dette. Men for nye som ikke har gjort alle questa enda, er den gull verdt syns jeg.

Og til de som finner den på nett, den oppdateres 1 gang i mnd minst ;) Så du har sikkert ikke siste verson. Men moral preken gidder vell ingen høre på.

Skrevet

Jeg tror på guidene... Spiller etter Brian Kopp's guide for alliance (1-70).

Kjøpte den spesielt for Burning Crusade, og jeg merker det utrolig mye. Går mye raskere å queste, og jeg merker at jeg får mye mer xp per time!

Jeg anbefaler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...