Gå til innhold

Nokia 3310-Del dine erfaringer!


zyrtec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en 3330 som jeg kjøpte dagen den kopm til norge! Første som kom til Expert i bergen og kjøpte "herligheten".........

Jeg var lykkelig i to måneder, så fikk den en gøy ide om at den skulle inn på service uten at jeg hadde gjort noe i det hele tatt! Bare slo seg av, og når jeg i frustrasjon slo den på, sto det en beskjed som minner meg litt om noe som heter Windows.....

Jeg ventet i 4.5 uker, og var pisse sur! Da varte den ca litt til, da jeg for første gang mistet den i gulvet, og poff! den var klar for penalet!!! :evil:

Min fine erfaring med Nokia!

 

"Alle" jeg kjenner hadde Nokia 3310, men idag 3 stk!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Både eg og madammen sliter med samme problem, eg med min 3330 og hun med sin 3310. Har ingen problemer med batteriet, det varer nesten i en uke. Problemet kommer når man skal ringe med den. Da piper den som om den ikkje har batteri (tre pip) og slår seg av. Kan sitte å trykke på den (sende mld. ol) til eg får gnagsår på fingrene, men med en gang eg ringen med den, slår den seg av. Ganske bra å ha en telefon som har alt, bortsett fra muligheten til å ringe!!! Funker ganske bra som vekkerklokke da :D

 

Har prøvd med forskjellige batterier (byttet med andre som ikkje har slike problemer), men uten at det har kommet seg.

 

I rein fustrasjon har vi begge byttet over til Sony Ericsson (eg har en T610 og hun en T300), og er meeeeget fornødd. Aldri om eg skal sette mine ben i en Nokia igjenn!!! :grumpy:

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva dere klager over..

min har funket perfekt hele tiden

nå i det siste funker det ikke å ringe noe med den, fordi den slår seg av pga lite batteri..

men hva skal man forvente av ett 2-3år gammelt batteri?? det har jo holdt

seg sinnsykt lenge.. derfor skal jeg kjøpe ny mobil, lyst på kamera osv osv osv

 

gl hf

Lenke til kommentar

dette var da en veldig gammel post og åpne igjen.. begynte i desember jo.. hehe

 

mine erfaringer med 3310 er nok bare gode. Den er ganske solid, har hatt få feil. Husker jeg var den første i klassen med 3310, hehe, var respekt da.

 

Mobilen har jo solgt masse, og det er en grunn til det. Og ikke bare at det er nokia. 3310 er jeg veldig fornøyd med egentlig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...