Gå til innhold

""Hjem på kvelden" hos komplett"-spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hadde bare et kjapts spørsmål:

Hvis jeg velger "hjem på kvelden" hos komplett, kommer pakken da hjem til meg den dagen jeg bestiller (forutsatt at jeg bestiller før et gitt tidspunkt), eller er det som å bestille med servicepakke bare at postkontoret kjører den hjem til meg den dagen den kommer dit?

 

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6med mindre du bor i sandefjord eller hvor de sender varene ut ifra, maa du nok vente ja. for hjem paa kvelden betyr bare at de kjoerer den ut til deg etter 1700 istedet for at du plukker den opp paa postkontoret. dette *kan* ta en ekstra dag, hvis pakken ikke kommer inn til postkontoret foer 1800 tiden, saa maa du vente enda en dag, eller plukke den opp selv (hvis du sporer pakken og ser den har komt inn foer posten stenger)

Lenke til kommentar
Vanlig servicepakke, men kjøres hjem til deg (hvis du er heldig)

7874320[/snapback]

 

Hjem på døren (eller På Døren, som Posten kaller det), er ikke en vanlig Servicepakke. Det er det samme som Bedriftspakke dør-dør, bare at den er beregnet på private og kjøres ut etter 1700. Vanligvis tar På Døren en dag kortere tid enn Servicepakke.

Lenke til kommentar
Vanlig servicepakke, men kjøres hjem til deg (hvis du er heldig)

7874320[/snapback]

 

Hjem på døren (eller På Døren, som Posten kaller det), er ikke en vanlig Servicepakke. Det er det samme som Bedriftspakke dør-dør, bare at den er beregnet på private og kjøres ut etter 1700. Vanligvis tar På Døren en dag kortere tid enn Servicepakke.

7878178[/snapback]

 

Stemmer for meg ja, betaler stort sett alltid de ekstra 40kr eller hva det nå koster, for å få den hjem på døren. Hvorfor? Pga postens udugelige treghet og merkelige systemer.

 

Servicepakke postgang sånn jeg stort sett har det:

Dag 1: Innlevering

Dag 2: Oslo

Dag 3: Omlastingsterminal, Kristiansand <--- den kan være her kl 05 på morgenen, men den kommer f*** ikke samme dag. Har en kompis som bestiller til en adresse i Lillesand, og han får sine samme dag. Jeg, som bor i sentrum av Kristiansand må altså vente, minst én dag.

Dag 4: Hentelapp... Hvis jeg er heldig

Dag 5: Hentelapp mer ofte enn ikke.

 

Hjem-på-dør:

Dag 1: Innlevering

Dag 2: Oslo

Dag 3: Omlastingsterminal, Kristiansand

Dag 3, kveld: RRRRRRINNG! Levert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...